Gistermiddag heb ik een update geïnstalleerd op mijn Asus. Sindsdien krijg ik rode strepen onder de woorden bij het mailen. Voor mijn gevoel heb ik overal waar ik “taal” in moet voeren, voor de Nederlandse taal gekozen. Ik kan wel woorden toevoegen aan het android woordenboek, maar dan blijf ik aan de gang.
Is er een woordenboek beschikbaar? Zo niet, hoe kan ik de spellingscontrole dan uitschakelen?
Mvg, Ursela
Bewerkt (24 april 2013 15:51)
Hallo,
Gistermiddag heb ik een update geïnstalleerd op mijn Asus. Sindsdien krijg ik rode strepen onder de woorden bij het mailen. Voor mijn gevoel heb ik overal waar ik "taal" in moet voeren, voor de Nederlandse taal gekozen. Ik kan wel woorden toevoegen aan het android woordenboek, maar dan blijf ik aan de gang.
Is er een woordenboek beschikbaar? Zo niet, hoe kan ik de spellingscontrole dan uitschakelen?
Mvg,
Ursela
Topic verplaatst naar Asus Eee Pad Transformer Prime TF201
Bewerkt (24 april 2013 15:51)
[mod]Topic verplaatst naar [url=http://www.androidworld.nl/forum/asus-eee-pad-transformer-prime-tf201/]Asus Eee Pad Transformer Prime TF201[/url][/mod]
Hallo,
Gistermiddag heb ik een update geïnstalleerd op mijn Asus. Sindsdien krijg ik rode strepen onder de woorden bij het mailen. Voor mijn gevoel heb ik overal waar ik “taal” in moet voeren, voor de Nederlandse taal gekozen. Ik kan wel woorden toevoegen aan het android woordenboek, maar dan blijf ik aan de gang.
Mvg,
Ursela