Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het is niet in het Nederlands, maar werkt wel goed. Zojuist van begin tot einde uitgevoerd.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=47000684
Bedankt voor de link Sebastiaan.
Welke rom heb jij gebruikt?
Vind het behoorlijk ingewikkeld, ik loop vast bij de fastboot….. Ben maar even gestopt ga morgen wel weer verder. Is er niet en makkelijker manier?
Samsung Note geek,
Note 2,3,4,4, de 5 de 8 de 9 en nu de Note 10+. Het liefst elk nieuw model meteen….
Tablet zit vast op asus screen, regaeerd nergens meer op. Boven in staat divice unlocked en rechts onder het nvidea logo.
Ik kom niet meer in de bootloader.
Nog opties?
Of heb ik een duur snijplankje?
Samsung Note geek,
Note 2,3,4,4, de 5 de 8 de 9 en nu de Note 10+. Het liefst elk nieuw model meteen….
Hallo roymeer,
Is het jou gelukt dit op te lossen?
Ik zit momenteel met hetzelfde probleem.
Alvast bedankt.
Kan iemand in het NL uitleggen hoe je Cyanogenmod 10.1 op een prime kunt installeren?
Hij is inmiddels unlocked maar verder kom ik niet.
Ik heb gelezen dat ik iets met nvflash ozfo moet doen wat eerst niet kon omdat ik al de update naar JB heb draaien maar inmiddels wel schijnt te kunnen. Ik begrijp het alleen niet hoe dit in zijn werk gaat. Ook heb ik gelezen over TWRP maar ook dat begrijp ik niet.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.