Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
om er ff op in te haken…. ik heb zoiets:
Black PU Leather Wallet Case Cover Stand For Asus Eee Pad Transformer TF101 | eBay
voor 12 euro via ebay… werkt perfect. waarschijnlijk zelfde als bovenstaande, maar via Engeland.
Klopt lijkt de zelfde.
Snap niet hoe ze voor dat geldt zoiets kunnen maken.
Ben er erg content mee.
harmony895
hartelijk dank, ik had ook eerst de originele case, nu heb nav je bericht buine case van leer incl. tetsenbord aangeschaft,
echt geeldig en zeker om verder aan te bevelen. Ben er blij mee. D case is sjiek, transformer is goed beschermd.
dank gr. Ray
Toevallig ook de bruine “zien liggen onder de kerstboom”.
Vermoedde al zoiets omdat mijn vrouw de rekening ervan presenteerde…..
Nee, ff serieus, ik heb ook dat “rubber matje” en dat werkt van geen meter. Kostte wel bijna 2x zoveel als deze lederen hoes.
Overigens, dat bedrijf kan ook een beschermhoes met BT toetsenbord ( met ik dacht ook 1 of 2 USB poorten) leveren voor de helft van een origineel docking station. Al iemand ervaring met dit BT bordje ?
Gisteren “eindelijk” de kadootjes uitgepakt waaronder de hoes voor m'n TF101.
Helaas, past niet……..
Waarschijnlijk de verkeerde geleverd gekregen.
Dus zal ik nog even geduld moeten hebben en in overleg met de leverancier omruilen voor een ander ( passend) exemplaar…. :cry:
Master_B;236179Super tip !!! Vorige week besteld, vandaag ontvangen. Past perfect, en dat voor 12,43 ! Aanrader !!
om er ff op in te haken…. ik heb zoiets:
Black PU Leather Wallet Case Cover Stand For Asus Eee Pad Transformer TF101 | eBay
voor 12 euro via ebay… werkt perfect. waarschijnlijk zelfde als bovenstaande, maar via Engeland.
ErikM;251865
Gisteren “eindelijk” de kadootjes uitgepakt waaronder de hoes voor m'n TF101.
Helaas, past niet……..
Waarschijnlijk de verkeerde geleverd gekregen.
Dus zal ik nog even geduld moeten hebben en in overleg met de leverancier omruilen voor een ander ( passend) exemplaar…. :cry:
Ik was op zoek naar een case voor de asus, en heb eerst de originele gehad.
Hier kreeg ik de kriebels van, een soort rubberachtig iets en heb deze terug gedaan.
Sluiting niet je van het.
Kwam toen onderstaande tegen, voor een leuke prijs, nu voor 21.95 euro.(In NL gratis verzending)
Leder en past echt perfect, alle ingangen zijn goed te bereiken.
Sluiting magneten.
Ook de service bij dit bedrijf is erg goed.
Kon hem zelfs ophalen, daar ik en de buurt woonde en hem graag voor donderdag wilde hebben.
Opname ziekenhuis.
Ik weet niet of dit reclame is, maar wilde het toch melden.
Hier de link:
Hoes Case Sleeve Asus EEE Pad Transformer TF101 Leren Hoes/Cover zwart met Stand Asus EEE Pad Transformer TF101 cover - 123BestDeal