Hallo, geen idee of ik hier goed zit voor mijn vraag te stellen, maar doe een gok. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om via de oplaadkabel (USB), de kabel voor aansluiting USB met de PC mogelijk is om daaraan met een verloop USB female-female een USB stick (male) aan te sluiten met een SD-kaartlezer . Natuurlijk geïnteresseert in andere oplossing (zonder dock) om foto's (tijdens vakantie) van SD kaart ‘direct’ in te kunnen lezen op mijn Asus Eee Pad Transformer TF101. Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Kierren
Bewerkt (24 april 2013 14:14)
Hallo, geen idee of ik hier goed zit voor mijn vraag te stellen, maar doe een gok. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om via de oplaadkabel (USB), de kabel voor aansluiting USB met de PC mogelijk is om daaraan met een verloop USB female-female een USB stick (male) aan te sluiten met een SD-kaartlezer .
Natuurlijk geïnteresseert in andere oplossing (zonder dock) om foto's (tijdens vakantie) van SD kaart 'direct' in te kunnen lezen op mijn Asus Eee Pad Transformer TF101.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Kierren
[url=http://www.ebay.com/itm/Original-ASUS-Eee-Pad-Transformer-TF101-TF101G-External-USB-Adapter-/250958215086?pt=US_Tablet_Accessories&hash=item3a6e4677ae]Original ASUS Eee Pad Transformer TF101/TF101G External USB Adapter | eBay[/url] die doe je in de onderkant
Hallo, geen idee of ik hier goed zit voor mijn vraag te stellen, maar doe een gok. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om via de oplaadkabel (USB), de kabel voor aansluiting USB met de PC mogelijk is om daaraan met een verloop USB female-female een USB stick (male) aan te sluiten met een SD-kaartlezer .
Natuurlijk geïnteresseert in andere oplossing (zonder dock) om foto's (tijdens vakantie) van SD kaart ‘direct’ in te kunnen lezen op mijn Asus Eee Pad Transformer TF101.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Kierren