Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

harmony895

• Lid sinds 24 juni 2010
  • Berichten 339
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2012
  • 16:14

De laatste tijd erg stil rond de updates voor de transformer.
Vraag me af of er nog iets komende is, of dat we het met deze laatste twee(bagger) updates moeten doen.
Nog steeds veel resets en vastlopers, en ben niet van plan om weer allerlei rare sprongen te moeten maken
om het redelijk werkend te krijgen.
Vind dat asus dit moet oplossen.

Bewerkt (24 april 2013 14:29)

pieter392

• Lid sinds 18 september 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2012
  • 17:56

Helemaal mee eens! Na de eerste updat naar 4.0. worden de paginas tergend langzaam geladen,wisselen tussen de bladwijzers duurt nog langer , 8 a 10 seconden. Valt af en toe gewoon uit, loopt regelmtig vast.
Na de 2e update kwamen daar nog bij: slechtere wi fi ontvangst ( ter wijl mijn lokatie ( thuis ) hetzelfde gebleven is en af en toe haperende communicatie tussen tablet en dock. Ook verschijnt de op het dock getypte tekst pas na 3 seconden op het scherm.
Met andere woorden ik herken door de traagheid en al deze problemen mijn eigen snelle tablet van voor de eerte updat e niet meer.
Onaanvaardbaar!!!!!!

ozzybulldog

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 240
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2012
  • 20:28

Deze thread van een Asus medewerker loopt er op het XDA forum, Official ASUS Thread - ICS Update on TF101 (20-Mar-2012) - xda-developers , dus ja ze zijn bezig met de problemen het vinden van een oplossing ervoor.

Oz

rolschaatser

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 577
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2012
  • 08:08

kreeg idd ook een schrijven dat Asus werkt aan een update, daar er meer klachten dan gemakken zijn bij menig gebruiker !

bvonk

• Lid sinds 24 oktober 2011
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2012
  • 18:52

ASUS Benelux
We verzamelen zoals altijd jullie feedback en zullen een update uitbrengen waar nodig. Mocht je problemen ondervinden na de update, neem dan gerust contact op met ons Servicecenter voor advies. Gegevens vind je bij onze Facebook app ‘ASUS Service’.

Melden op de Facebook site van de ICS update kan ook. Daar staan ook de problemen die zijn aangepakt in de laatste update (niet bij iedereen opgelost helaas).
http://m.facebook.com/photo.php?fbid=293987407338275&set=a.124104114326606.21307.106434736093544&type=3&theater

Heb na de tweede update ook wel eens dat mijn wifi zwakker lijkt. Het balkje is niet helemaal vol en dat had ik eerst nooit. Maar kan niet echt zeggen dat het trager is. Heb nog wel af en toe reboots in slaap stand en sommige spelletje werken niet helemaal lekker meer maar verder loopt het als een zonnetje.

harmony895

• Lid sinds 24 juni 2010
  • Berichten 339
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2012
  • 19:03

Heb al kilometers gelezen, en denk dat het volgene een beetje help, namelijk het
volgende:
De Nvida app, hier de auto update van uitzetten en dan de app
compleet uitschakelen.

Verder blijkt ook de app: Softlocker Free te helpen, heb deze er nu anderhalve dag op en nog geen vastloper of reset gehad.
Softlocker zorgt ervoor dat het scherm wel uitgaat, maar de asus niet in deepsleep gaat, want hiermee komen
waarschijnlijk de meeste problemen.
(let op niet de betaalde versie nemen, want hiervan loopt weer de widget van vast op ics).
Dus: Enable Device Sleep en aanvinken: Start service on boot.

En dan nu maar wachten tot asus of google met een update komt.
Heb gelukkig ics nog niet op mijn HTC Sensation gezet, want hierover hoor je ook weer
verschillende dingen, de 1 veel problemen en de ander geen.

En oh Vonk ik heb niks met Facebook, dus maak je deze melding daar dan maar, misschien dat ze er wat aan hebben.

bvonk

• Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2012
  • 20:05

@Henk
Lijkt me een mooie tijdelijke oplossing die app: Softlocker Free als je echt veel problemen hebt. Ik heb ongeveer een reset per week, daar kan ik wel even mee leven. Heb het wel even doorgegeven.

harmony895

• Lid sinds 24 juni 2010
  • Berichten 339
  • Reputatie 0
  • 8 april 2012
  • 11:15

Erg stil geworden.
Denk dat het hele ics gebeuren een fiasco is geworden.
Niet alleen bij asus, maar ook bij vele andere apparaten.
Volgens mij is dit werk voor google.
Ondanks softlocker toch nog wel eens een vastloper of reset.
Beleef steeds minder plezier aan mijn tablet.
Is toch van de gekke dat wij om het een beetje werkend te krijgen allerlei bokkesprongen moeten maken.

Bewerkt (24 april 2013 14:34)

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 8 april 2012
  • 11:49

Ik heb dit weekend een factory reset gedaan om te zien of ik wat problemen kon oplossen (vastlopers, happerende video) maar tot op heden nog weinig resultaat. De vastlopers heb ik nu niet maar gisteren wel ineens een reset uit zichzelf…..

Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

bvonk

• Berichten 108
  • Reputatie 0

De laatste update is nog geen drie weken geleden. Daarna heeft Asus aangegeven dat de problemen bekend zijn en dat ze werken aan weer een update maar dat duurt gewoon even dat is heel normaal en denk dat mensen niet weer op een tussen oplossing zitten te wachten.

Verder hebben we in poles kunnen zien dat de meeste mensen met een tf101 geen tot kleine problemen hebben. Ook mensen die ik ken zijn nog steeds blij met de tf101 met ics. Stellen dat ics een fiasco is gaat dus wat te ver. Erg jammer voor de mensen die wel veel problemen hebben en hoop dat er snel een fix voor komt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.