Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat komt omdat die waarschijnlijk een andere bestandsysteem draait wat op mac werkt en dit werkt alleen op mac.
Windows werkt met NTFS harde schijven mac draait hier niet mee ja via een applicatie volgens mij, Waarschijnlijk aan je windows pc doet die het nu ook niet als je een windows systeem thuis heb.
fat32/NTFS worden op meer systemen ondersteund apple moet zich weer apart houden en een eigen bestandssysteem hebben.
In principe zou elke harde schijf moeten werken maar zoals Carlos al zegt hebben Mac en Windows andere formats voor bestandsopslag. Als je een hardeschijf met NTFS hebt zal deze moeiteloos (voor zover bij mij bekend) met je TF101 werken.
Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV
Website:
http://www.joostslager.nl
Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal eens gaan zoeken op Appletips wat ik kan doen met de harde schijf die ik nu heb.
Wie kent een harddrive die via usb aan te sluiten is op de asus t101.
Ik heb een LaCie harddrive, die ik altijd gebruik bij mijn Apple Powerbook. Deze is echter niet aan te sluiten op de t101.
BVB, dank.
de beersman