Ik heb een asus transformer waar ik dik over tevreden ben. Nu wil ik hier via calibre ebooks op zetten, dat lukt echter niet omdat calibre de asus als drive van mijn pc wil zien.
In de explorer zie ik hem als ASUS en kan hier met geen mogelijkheid een drive-letter aan koppelen. Via copy/past lukt het wel om de boeken erop te krijgen maar dat is een beetje jammer want dat gaat ten koste van de functionaliteit van Calibre,
Iemand ervaring hiermee of een oplossing om een drive letter toe te kennen?
Alvast bedankt,
Peter
Bewerkt (24 april 2013 15:28)
Ik heb een asus transformer waar ik dik over tevreden ben.
Nu wil ik hier via calibre ebooks op zetten, dat lukt echter niet omdat calibre de asus als drive van mijn pc wil zien.
In de explorer zie ik hem als ASUS en kan hier met geen mogelijkheid een drive-letter aan koppelen.
Via copy/past lukt het wel om de boeken erop te krijgen maar dat is een beetje jammer want dat gaat ten koste van de functionaliteit van Calibre,
Alvast bedankt,
Peter
Ik heb een asus transformer waar ik dik over tevreden ben.
Nu wil ik hier via calibre ebooks op zetten, dat lukt echter niet omdat calibre de asus als drive van mijn pc wil zien.
In de explorer zie ik hem als ASUS en kan hier met geen mogelijkheid een drive-letter aan koppelen.
Via copy/past lukt het wel om de boeken erop te krijgen maar dat is een beetje jammer want dat gaat ten koste van de functionaliteit van Calibre,
Alvast bedankt,
Peter