weet iemand een goedkoop maar vooral betrouwbaar adresje voor het repareren van een TF101?
vanmorgen viel ie op de grond, uiteraard precies op een hoek. scherm en achterkant zijn nog heel, maar de lijst is verbogen en kan niet meer dicht. als leek zeg ik nieuwe lijst eromheen en niemand die het nog ziet.
asus gebeld … 75 euro onderzoek kosten en dan een nieuwe lijst. Ruwe schatting … gauw 150 euro??? en doorloop tijd 10 dagen
ik zou zeggen dat dat goedkoper moet kunnen, onderzoeken hoeft niet weet wat ik wil ;-) maar goed … betrouwbaar dus ook vooral
thx D.
Bewerkt (25 april 2013 18:38)
hallo
weet iemand een goedkoop maar vooral betrouwbaar adresje voor het repareren van een TF101?
vanmorgen viel ie op de grond, uiteraard precies op een hoek. scherm en achterkant zijn nog heel, maar de lijst is verbogen en kan niet meer dicht. als leek zeg ik nieuwe lijst eromheen en niemand die het nog ziet.
asus gebeld ... 75 euro onderzoek kosten en dan een nieuwe lijst. Ruwe schatting ... gauw 150 euro???
en doorloop tijd 10 dagen
ik zou zeggen dat dat goedkoper moet kunnen, onderzoeken hoeft niet weet wat ik wil ;-)
maar goed ... betrouwbaar dus ook vooral
thx
D.
hallo
asus gebeld … 75 euro onderzoek kosten en dan een nieuwe lijst. Ruwe schatting … gauw 150 euro???
en doorloop tijd 10 dagen
ik zou zeggen dat dat goedkoper moet kunnen, onderzoeken hoeft niet weet wat ik wil ;-)
maar goed … betrouwbaar dus ook vooral
thx
D.