Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Gebruik je Clockworkmod (CWM Manager), lees dan dit eens : Don't use ROM Manager! **New to the Transformer? READ** - xda-developers
Clockworkmod werkte ook niet op mijn tf101.
Ik gebruik GooManager, die werkt zeker.
Zandzak;404565
Gebruik je Clockworkmod (CWM Manager), lees dan dit eens : Don't use ROM Manager! **New to the Transformer? READ** - xda-developers
Clockworkmod werkte ook niet op mijn tf101.
Ik gebruik GooManager, die werkt zeker.
Daar heb je een puntje.
Ik zou nog een keer een ROM flashen.
Dit is een stabiele : CyanogenMod 10 ♦ Josteink's Nightly Builds - xda-developers
Deze draai ikzelf al een hele tijd, dus weet zeker dat die goed werkt.
Lukt dit niet, kun je het nog eens proberen met de stock ROM.
Deze kun je vinden op de Asus site (laatste update).
Heb je 'm op de één of andere manier uit de bootloop, zou ik er GooManager opzetten, en evt nogmaals flashen, met de ROM die je zelf wil.
Zandzak;404739
Daar heb je een puntje.
Ik zou nog een keer een ROM flashen.
Dit is een stabiele : CyanogenMod 10 ♦ Josteink's Nightly Builds - xda-developers
Deze draai ikzelf al een hele tijd, dus weet zeker dat die goed werkt.
Lukt dit niet, kun je het nog eens proberen met de stock ROM.
Deze kun je vinden op de Asus site (laatste update).
Heb je 'm op de één of andere manier uit de bootloop, zou ik er GooManager opzetten, en evt nogmaals flashen, met de ROM die je zelf wil.
Het oplaad probleem is bij mij inmiddels opgelost en ik wilde een andere CyanogenMod versie installeren. Alles gewiped omdat ik helemaal schoon wilde beginnen maar als je op het punt komt, nadat je alles hebt geïnstalleerd, dat je moet rebooten om te beginnen kom ik niet meer verder. Elke keer als ik in systeem rebooten kom en dat probeert dan gaat hij even uit en lijkt het erop dat hij gaat rebooten dan gaat hij niet meer verder en kom ik weer terug in reboot systeem!! Wat moet ik doen?