Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

AVR

• Lid sinds 12 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 15:26

Dag,

Is het mogelijk om documenten/bestanden te plaatsen op mijn Nexus 7, zodat ik ook wanneer ik niet online ben mijn documenten kan inzien? Op de Samsung van mijn man kan dat namelijk wel en mij lukt het niet.

Als ik van de computer bestanden via de verkenner naar mijn tablet kopieer, komen ze ergens in mijn ereader-programma te staan en ik wil zo graag ergens een mapje maken met een paar documenten die ik dan altijd bij me heb, niet om te bewerken, maar om in te zien alleen, zoals een adressenbestand, boekengegevens, e.d.
Als de bestanden in SkyDrive of Google Drive staan, zou ik ze daaruit kunnen halen en opslaan. En om dat laatste gaat het nu net, het opslaan.

Kan iemand mij hier misschien iets over vertellen?

Met vriendelijke groet.

Bewerkt (24 april 2013 15:43)

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 18 oktober 2012
  • 16:05

Als ze op google drive staan is het een fluitje van een cent. Eerst installeer je google drive op je nexus 7 (als die er nog niet op staat tenminste). Start die op en log in indien nodig. Je krijgt dan een overzicht van je documenten. Ga naar “My Drive”, je krijgt dan de lijst van documenten die op jouw google drive staan. Klik op de ‘>’ aan de rechterkant van het document dat je lokaal wil hebben. Je ziet dan een thumbnail met daaronder “OFFLINE”. Zet het vinkje bij “Available offline”. Even wachten en klaar, het bestand saat nu op je tablet.

Om de offline versie te gebruiken start je google drive op en kiest dan voor “Offline”. Voila!

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 16:46

Verplaatst naar juiste subforum. Wegens specifieke vraag over Nexus 7.

Grtz Barre

rephaia

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 771
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 19:10

Hmmmm wat voor Dokumenten / Bestanden, ? Zelfs een Nexus 7 kan niet alles ontcijferen.

AVR

• Lid sinds 12 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 20:32

Hartelijk bedankt voor de reactie. Op dit moment lukt het me nog niet echt. Ga er binnenkort weer naar kijken en hoop er uit te komen.

kelsam

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2012
  • 10:00

Wat je ook kan doen is een file manager app installeren op je nexus 7 sluit vervolgens je tablet aan op je computer klik je verkenner aan en ga naar de map die je met de file manager hebt aan gemaakt vervolgens alles naar deze map kopiëren en klaar is kees

lampie

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 14:13

Je kan ook airdroid installeren op je tablet, hiermee kan je verbinding maken via de browser van je pc naar je laptop. Daarmee kan je ook heel makkelijk bestanden kopieren van je pc naar je tablet toe. hiervoor hoef je hem niet aan te sluiten op je pc maar gaat via het wifi netwerk.

linkje naar playstore TiniUrl - Protect & Shorten Your URL!

Bewerkt (24 april 2013 15:45)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.