Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Raar, ik heb gewoon de camera applicatie in de lijst staan…
Ik heb hem ook niet. Ik vraag mij ook af wat ik ermee zou moeten zonder een camera op de Nexus 7.
Groeten…
Hebben jullie misschien nog een factory reset gedaan
ik deed geen factory reset, en ik heb wel een camera op mijn nexus, een front camera welteverstaan. Ik vind dat het wel eens interessant zou zijn om de mogelijkheden van de Photo Sphere te testen.Groeten
daarom bedoel ik, doe eens een fabriek reset
Ik ga het niet doen. Geen interesse in een brakke camera.
Groeten…
leuke update vooral handig dat je snel bij functies kan komen rechts bovenin. Zoals de schermehelderheid.
Jammer dat de schuifregelaar van het volume er niet bij zit
Ik mis de opties voor ontwikkelaars en dus ook USB debugging. Verder opent hij niet in recovery mode. Ik krijg steeds het androidpoppetje met rood driehoek als ik dit probeer te doen.
Ik heb al een factory reset gedaan.
Ik kreeg gisteren mijn update voor de mijn nexus 7. Enkele probleempjes gehad met wifi, maar die heb ik overwonnen. Ik keek wel een beetje uit naar de nieuwe camera app, maar ik kan die nergens terugvinden ! Online lees ik wel dat die er wou moeten zijn. Iemand een idee ?