Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
je zal dus een otg stukje of verloopkabeltje nodig hebben en ook de app nexus media importer ,of stickmount indien u n7 geroot is ,werkt perfect zo op mijn nexus 10 grtz
Mijn tablet is niet geroot dus zal ik media importer installeren, verloopkabeltje heb ik al. Moet ik verder nog iets instellen of is het voldoende met de media importer te installeren?
dit is voldoende met die app ,als je dan u stick of schijf aansluit zal ie vanzelf openen en dan kan je zelf kiezen streamen of opslaan ,ben er zelf heel tevreden over mijn mkv's speelt ie perfect af met bsplayer enz
Hai, check nog even youtube. Daar staan wat filmpjes op, hoe de nexus media importer werkt.
De Media importer moet je wel ff kopen en dan inprikken en genieten van alles wat je in onze Nexus 7 stopt ik zelf al vanaf November in bezit zelfs losse HD werkt (niet alle uitvoeringen)
O Nelly;373280
De Media importer moet je wel ff kopen en dan inprikken en genieten van alles wat je in onze Nexus 7 stopt ik zelf al vanaf November in bezit zelfs losse HD werkt (niet alle uitvoeringen)
Het is gelukt met media importer en bs player, bedankt voor de hulp.
Ik denk er nu over om mijn tablet te rooten.
Woumen;373465
Het is gelukt met media importer en bs player, bedankt voor de hulp.
Ik denk er nu over om mijn tablet te rooten.
ik heb een google nexus 7 , stickmount en es file explorer heb ik geinstalleerd maar ik kan geen enkele usbstick openen wel mijn telefoon, wat doe ik fout ?
Hoe ga ik te werk om een USB stick te gebruiken op mijn tablet? Wat heb ik al: een USB stick 32GB en een verloop kabeltje micro naar normale USB. Ik vermoed dat het niet plug and play zal zijn en ik bepaalde aps zal moeten installeren. De stick zal voornamelijk gebruikt worden om films op te zetten en die dan op mijn tablet te bekijken.