Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Cathrien

  • Lid sinds 05 januari 2013
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • #1
  • 12 januari 2013
  • 11:00

Na een hoop problemen, heeft de (Amerikaanse) helpdesk van Google mij geadviseerd om de tablet terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Soft reset gedaan, hard reset gedaan.
Bij het opnieuw opstarten, dus nog voordat ik mijn account heb aangemeld, komen achter elkaar de meldingen unfortunately google Play store has stopped (fabrieksinstellingen zijn in het Engels) Google+ has stopped, Maps has stopped, Chrome has stopped, kortom alle Google apps geven dat bericht.
Het enige wat werkt zijn de voorgeïnstaleerde apps youtube en gmail.
Ik heb het aan Google Play help gemeld, maar daar hoor ik nu niets meer van. Blijkbaar hebben ze hier geen oplossing voor.

Ik heb met mijn smartphone geen probleem met mijn account bij Play store.

Wie kan mij helpen?

Bewerkt (24 april 2013 16:08)

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #2
  • 12 januari 2013
  • 11:04

Probeer dit eens: Menu> instellingen> apps> alles. Zoek daar je Play Store app op en wis de gegevens. En dat met alle apps doen die vervelend doen.

Bewerkt (24 april 2013 16:08)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Cathrien

  • Lid sinds 05 januari 2013
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • #3
  • 17 januari 2013
  • 23:16

ja, die heb ik ook al geprobeerd.
En al die tips over dat het een synchronisatieprobleem is van Gmail en ga zo maar door.
Asus help desk heeft mij geadviseerd om de Nexus op te sturen. Ga dat via de winkel waar ik hem gekocht heb doen.

Bewerkt (24 april 2013 16:10)

Cathrien

  • Lid sinds 05 januari 2013
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • #4
  • 12 februari 2013
  • 09:35

Gisteren kwam de Nexus 7 weer terug van Asus. Wat hadden ze gedaan? De interne powercable vastgezet. Nu doet alles het weer. Het was dus geen probleem waar een gebruiker zelf iets aan kon doen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.