Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ppdk

• Lid sinds 26 januari 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2013
  • 13:49

Ik heb een Nexus 7 en ben sinds kort op wereldreis.
Sinds ik vorige week al mijn wachtwoorden heb gewijzigd werken sommige apps waaronder de play store en email niet meer.
De email zegt alleen maar: Wachten op synchronisatie..
De playstore geeft foutmelding DF-DFERH-01
Heeft dit te maken de wachtwoorden of dat ik in het buitenland zit? Wat kan ik eraan doen?
Ben niet echt in staat om te backuppen en zou eigenlijk ook niet de Factory reset willen doen omdat ik de tablet net vol heb gezet met muziek, foto's enz.

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 26 januari 2013
  • 14:56

Verplaatst naar (ASUS) Google Nexus 7Ik zou inderdaad voorzichtig zijn met die reset, want de N7 heeft niet een apart opslaggeheugen voor je muziek en foto's. Probeer eens de cache te wissen van je email en google play store app (bij toepassingen beheren -> alles).

Als je googlet op de foutcode kom je ook al wat verder, zo schijnen vooral mensen uit puerto rico en de antillen er last van te hebben. Zie ook Issue 35564 - android - error (DF-DFERH-01) - Android - An Open Handset Alliance Project - Google Project Hosting
Zit je daar toevallig?

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

ppdk

• Lid sinds 26 januari 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2013
  • 01:58

Bedankt voor je reactie, zat inderdaad in curacao en de play store werkt weer. Email nog steeds zelfde probleem. Cache gewist, maar niks werkt. Het is ook alleen met mijn hoofdaccount, kan wel bij het gastaccount inloggen

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.