Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SGWUser

• Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2013
  • 11:05

Hallo iedereen!

Ik heb sinds kort een Nexus 7, en aangezien deze veel sneller is als mijn telefoon wil ik de Nexus 7 gebruiken voor al mijn games etc.
Mijn Galaxy W draait op Android 4.1.2 en mijn tablet draait op 4.2.1 en ze zijn beide geroot.

Kan ik met Titanium Backup de data van mijn telefoon overzetten naar de tablet?

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

Nexus 5 “hammerhead”

ROM: Stock 5.0
Recovery: TWRP
Kernel: franco.Kernel
Mods: MultiROM

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 27 januari 2013
  • 12:14

dat moet kunnen, ik zou zeggen: probeer het :-P. De backups worden opgeslagen in het opslaggeheugen of sdkaart in de folder /TitaniumBackup/. Even kopieren naar je Nexus en backup terugzetten (aangenomen dat je hetzelfde google account gebruikt).

beev

• Lid sinds 06 mei 2012
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2013
  • 21:51

SGWUser;377535
Hallo iedereen!

Ik heb sinds kort een Nexus 7……..

Kan ik met Titanium Backup de data van mijn telefoon overzetten……

Weleens aan dropbox gedacht. Op de PC staan de apps (apk's) . Op PC en op de Nexus7 Dropbox installeren.
Vanuit dropbox installeer ik de apps op de Nexus.

SGWUser

• Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2013
  • 07:45

[QUOTE=beev;377753]Weleens aan dropbox gedacht. Op de PC staan de apps (apk's) . Op PC en op de Nexus7 Dropbox installeren. Vanuit dropbox installeer ik de apps op de Nexus.[/QUOTE] Mijn apps werden automatisch geïnstalleerd dus dit is geen punt. Het gaat eerder over de data van de apps, zoals games, je moet op een nieuw apparaat al je progress opnieuw maken. Maar ik ga het gewoon een keer proberen op de manier die nanders zegt. Bedankt beide!

Bewerkt (21 mei 2013 13:38)

Nexus 5 “hammerhead”

ROM: Stock 5.0
Recovery: TWRP
Kernel: franco.Kernel
Mods: MultiROM

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 3 februari 2013
  • 11:50

Ik maak een Titanium backup op mijn smartphone. Als je weer verder gekomen bent in spelletjes dan natuurlijk wel even opnieuw backuppen om je laatste resultaten ook in de backup mee te krijgen. De Titianium map kopieer ik dan (eventueel via mijn PC) naar mijn tablet en geef het een andere naam. In Titanium wijzig ik dan de locatie van de backup map en via Back-up/Terugzetten herstel ik de apps inclusief data die ik op de tablet wil hebben. Als je alles wat je wou hebt overgezet dan in TB wel weer even de standaard backup locatie aanpassen en de gekopieerde map weer verwijderen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:38)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.