Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 1 februari 2013
  • 11:15

Sinds kort heb ik de Nexus 7 en mijn eerste indrukken zijn erg goed. Ik vind alleen het scherm een beetje flets maar ja, dat krijg je als je een S3 gewend bent ;) Ik had, gezien de populariteit van de Nexus 7, toch wel wat meer actie verwacht in dit forum en ook een aantal sticky discussies maar misschien dat dat nog gaat komen. Mijn probleem: op beide toestellen (de Nexus 7 en de Samsung Galaxy S3) kan ik WiFi direct instellen en de apparaten ook met elkaar verbinden. Nu wil ik met bijv ES File Explorer bestanden (bijv. foto's of mp3 bestanden) overzetten van de één naar de ander. Dit lukt echter niet. Als ik een bestand wil Delen via WiFi direct (vanaf mijn S3 via ES Explorer) dan komt eerst de melding 'wachten met verzenden' en even later de melding 'Kan geen bestanden verzenden'. Als ik vanaf de Nexus een bestand wil delen naar de S3 (weer met ES) dan heb ik bij 'Delen' niet eens de optie via WiFi Direct beschikbaar. Heeft iemand hier al ervaring mee en enig idee wat ik nu nog fout doe? Edit: met behulp van deze app ([url]https://play.google.com/store/apps/details?id=de.j4velin.wifidirect&hl=nl[/url]) een stapje verder gekomen. Nu kan ik in ieder geval van de S3 naar de Nexus kopiëren. Andersom nog niet. Maar het moet toch ook kunnen zonder de hulp van allerlei apps in te roepen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)

beev

• Lid sinds 06 mei 2012
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 23:58

Hier een tablet, smartphone en een MK808 aan de TV. Alles draait op Android. Handig is dat dan programma's en data kunnen worden uitgewisseld, tussen die apparaten. Ik gebruik daarvoor Dropbox en Dropsync. Alle apk's staan op de PC in een Dropbox-map. Via de dropbox-app kan ik op alle 3 de apparaten apk's` installeren die in op mijn PC staan. Met de app Dropsync kunnen bestanden vanuit een map in het interne geheugen/SD-card naar de PC worden gestuurd.

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.