Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is het wachtwoord van de 3e account toevallig gewijzigd / verkeerd opgeslagen / corrupt opgeslagen? Ik heb ooit eens een dergelijke error gehad met foute passwords geloof ik. Je zou als oplossing even de account kunnen verwijderen en weer toevoegen. Alternatief heb ik ook wel eens fouten gehad bij slechte verbinding met de server, maar dit zou dan natuurlijk van toepassing moeten zijn op alle drie de accounts.
Hmmm... Wachtwoord niet gewijzigd, maar ik zal het is proberen. Als het werkt laat ik het weten.
Najaaa... Deze kan op slot! Bedankt rockhopper! Het was DE oplossing!
Ojah, daar had ik niet aan gedacht!
Hallo, [SIZE=2]Geen andere discussie gevonden met zelfde probleem. Het probleem lijkt te zijn sinds de update naar 4.2.2. Op de Nexus zijn 3 accounts actief, maar nu wil 1 daarvan niets meer updaten & installeren! De andere 2 accounts updaten & installeren wel gewoon de apps... Rara hoe kan dit?! En als ik hetzelfde account op mijn Galaxy Nexus gebruik doet deze het wel gewoon. Alvast bedankt! Link naar scherm afbeelding van de foutmelding [URL]http://db.tt/w8p9bOOY[/URL] OPGELOST[/SIZE]