Ik moet een tijdje naar de VS voor mijn werk, en kan daar eventueel dus wat Nexus 7 toestellen halen. Om er achter te komen dat ik ze hier niet kan verkopen, wil ik jullie graag vragen wie er interesse zou hebben. Ik zal ze dan verkopen voor 260 euro en dat is dan de 16gb versie.
Ik hoor het vast.
Groeten, Pieter
Hallo iedereen,
Ik moet een tijdje naar de VS voor mijn werk, en kan daar eventueel dus wat Nexus 7 toestellen halen. Om er achter te komen dat ik ze hier niet kan verkopen, wil ik jullie graag vragen wie er interesse zou hebben. Ik zal ze dan verkopen voor 260 euro en dat is dan de 16gb versie.
Ik hoor het vast.
Groeten,
Pieter
Dubbelpost van deze welke op de juiste plek staat. Bij deze topic gesloten.
Bewerkt (2 augustus 2013 09:48)
[mod]Dubbelpost van [url=http://www.androidworld.nl/forum/te-koop-aangeboden/53329-google-nexus-7-2013.html]deze[/url] welke op de juiste plek staat. Bij deze topic gesloten.[/mod]
Hallo iedereen,
Ik hoor het vast.
Groeten,
Pieter