Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ralph_van_roosmalen

• Lid sinds 22 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 november 2013
  • 08:46

Dag,

Afgelopen week heb ik zelf Android 4.4 op mijn Nexus 7 gezet, dat ging helemaal goed. Echter.. de standaard mail applicatie en Exchange koppeling functioneert niet meer goed. Exchange services slurpen de batterij leeg en push werkt niet meer. Het probleem is bekend bij Google http://productforums.google.com/forum/#!mydiscussions/nexus/PMOplIFLGAk, echter over een oplossing is nog niets bekend.

Hebben meer mensen dit probleem met Android 4.4. en zo ja heeft iemand een oplossing? Voor mij is dit momenteel een reden om op mijn telefoon (Nexus 4) niet naar Android 4.4 te gaan, ik kan mijn Exchange mail niet missen op mijn telefoon.

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 22 november 2013
  • 11:52

Verplaatst naar het Asus Google Nexus 7 forum. Het Androidworld Sitenieuws forum is bedoeld voor nieuws over de site Androidworld.

Ik heb van de week 4.4 op mijn N7 (2012) geinstalleerd, en exchange mail/push doet het hier prima. Over de batterij kan ik niet spreken want mijne staat altijd in de dock dus altijd opgeladen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.