Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dekarre

• Lid sinds 21 november 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 4 november 2015
  • 23:17

Ik blijf steeds meer problemen hebben met mijn Nexus 7 2012: batterij is rap leeg, scherm bevriest, hij gaat zomaar weer uit, de balletjes blijven te lang draaien voordat hij opstart…. Sedert Lollipop is het steeds erger geworden.
Daarom mijn vraag: kan ik mijn tablet upgraden naar Android 6, of terug keren naar Android 4?
Ik heb weinig technische kennis, dus niet rooten ofzo, bestaat er geen app of een site waar je dit eenvoudig kan downloaden?
Ik ben het nu echt beu, en indien ik niets vindt is hij voor de vuilbak. Echt jammer dat Google geen dergelijke oplossing brengt.
Bedankt voor de tips en informatie.

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 5 november 2015
  • 09:54

Je kan hem ook even resetten en helemaal leeg halen, misschien dat dat tijdelijk helpt.

Android 6 gaat hem niet worden voor de N7 2012. Ik heb deze ook en ervaar Android 5 vooral als tergend traag op deze tablet. Ik draai hier dus ook weer Android 4 op (maar dan wel geroot en met custom rom).

helaas kan dat niet gemakkelijk via een app. De enige manier is handmatig de Android 4 firmware installeren. Daarvoor worden hier instructies gegeven (maar dan natuurlijk een 4.x ipv een 5.x image pakken): http://androidworld.nl/nieuws/zo-kun-je-android-51-lollipop-handmatig-flashen-op-nexus-apparaten/

dekarre

• Lid sinds 21 november 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 5 november 2015
  • 22:12

Resetten heb ik al diverse keren gedaan, maar na enkele dagen terug traag. Ik bezit helaas niet de technische kennis om mijn tablet te rooten of die instructies uit te voeren zoals hierboven beschreven

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.