een paar dagen geleden heeft mijn ASUS Zenfone 5 een security update gekregen voor android 9. Sindsdien werkt de app die ik gebruikte voor stappenteller volledig niet meer. Ik kan deze app geen toegang geven tot het gebruik in de achtergrond, van zodra ik mijn apps sluit, stopt deze ook met werken. Ook de notificatie die normaal altijd aanwezig was op mijn lockscreen is weg.
Iemand een idee hoe ik deze toegang terug kan geven (protected apps zoals het bij vorige android versies noemde)
bedankt
een paar dagen geleden heeft mijn ASUS Zenfone 5 een security update gekregen voor android 9.
Sindsdien werkt de app die ik gebruikte voor stappenteller volledig niet meer.
Ik kan deze app geen toegang geven tot het gebruik in de achtergrond, van zodra ik mijn apps sluit, stopt deze ook met werken. Ook de notificatie die normaal altijd aanwezig was op mijn lockscreen is weg.
Iemand een idee hoe ik deze toegang terug kan geven (protected apps zoals het bij vorige android versies noemde)
bedankt
een paar dagen geleden heeft mijn ASUS Zenfone 5 een security update gekregen voor android 9.
Sindsdien werkt de app die ik gebruikte voor stappenteller volledig niet meer.
Ik kan deze app geen toegang geven tot het gebruik in de achtergrond, van zodra ik mijn apps sluit, stopt deze ook met werken. Ook de notificatie die normaal altijd aanwezig was op mijn lockscreen is weg.
bedankt