Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

hepa1964

• Lid sinds 27 oktober 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2013
  • 00:31

beste forumleden,
sinds begin december bezig met de infinity. geweldig apparaat. ik ben een volstrekte newbee met android maar door dit forum al veel geleerd. infinity via de kabel verbonden met mijn xp pc, dat ging niet zomaar, maar het is me gelukt. ik weet alleen niet meer hoe het me gelukt is, maar het werkte wel goed. toen gaan experimenteren met asus webstorage, asus sync en bijbehorende splashtop, werkte ook goed. ik ben tot de conclusie gekomen dat ik veel liever via het asus kabeltje werk, en webstorage, asusvibe en asus cloud graag wil vermijden. ik wil hier dus ECHT vanaf. via systeemherstel op mijn pc teruggegaan naar begin december. tablet hersteld naar fabrieksinstellingen en infinity aangesloten. ik krijg echter geen connectie meer met mijn pc. wel zie ik de grijze rekenmachine met groene tong verschijnen in het systeemvak als ik de kabel inplug. xp ziet hem dus. tablet ziet wel dat de infinity gekoppeld is als media apparaat en “fout opsporing aktief” maar ik krijg niet meer het schermpje met: sdkaart0 en sdkaart 1,en gekoppeld als massa opslag, wat ik vroeger wel kreeg. ook in de verkenner in xp is de tablet niet zichtbaar. wie kan me helpen. ik krijg het niet voor elkaar.
gr Hans

Bewerkt (24 april 2013 16:11)

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2013
  • 12:52

Ik snap niet waarom je je pc heb terug gezet naar fabrieksinstelling hier voor, je had gewoon programma kunnen verwijderen was je klaar.
Ook op de tablet gewoon de app niet meer openen of uitzetten was genoeg geweest, heb je het al eens geprobeerd via andere pc ?.

Bewerkt (24 april 2013 16:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.