Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
gemeente slaat pdf bestanden op als aspx zal daar eens navraag doen
.aspx bestanden zijn webpagina's een soort php maar dan van microsoft vaak kan je het gewoon met kladblok openen, maar je kan ook een editor gebruiken zoals ‘Crimson editor’ of de officiele van microsoft namelijk: Microsoft Visual Web Developer.
sorry het is nog even wennen. Onder bestandsbeheer vind je natuurlijk je downloads. en dan kun je hernoemen tot pdf en klaar is kees
alleen die hebben meegedacht bedankt
Beste allemaal,
Ik heb last van een vergelijkbaar probleem met mijn Asus Transformer Pad. Ik kan helemaal geen bijlagen zien.
Ik heb de hotmail app geïnstalleerd en daarmee kan ik gewoon in mijn mail. Nergens is echter een bijlage te zien - of het nu pdf, word, excel of iets anders is.
Werken bijlagen helemaal niet met de hotmail app of heeft het iets te maken met mijn tablet zelf?
Kun je ze niet zien, of niet openen? Want dat laatste heb ik ook hier, en dat staat ook al in: http://www.androidworld.nl/forum/asus-transformer-pad-tf300t/38336-tf300-standaard-mail-kan-geen-zip-attachment-downloaden.html
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Ik ontdek steeds meer. De mail vind je onder webmail. soms moet er nog een programma overeen om te openen. ES en nog iets
Probleem met downloaden van bestanden heb ik ook gehad en via deze methode opgelost. Open bestandsbeheer op de Asus TF300T tablet. Hernoem de folder “download” naar bijvoorbeeld “Asus_download”. Maak een nieuwe folder “download” aan. Probeer een bestand te downloaden. Als het goed is lukt het nu wel. De standaard download folder heeft niet voldoende rechten om hier weg te mogen schrijven en/of bestanden te verwijderen. De nieuwe aangemaakte download folder, zoals eerder beschreven, heeft deze rechten wel. Het wegschrijven en/of verwijderen van bestanden in deze download folder mag nu geen probleem zijn. Ik heb hierna geen problemen meer ondervonden met downloaden van bestanden van Internet en mail attachments.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..