Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hupoke

• Lid sinds 06 oktober 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 10:06

Vorige week heb ik mijn Transfomer Pad TF300TG geüpgraded naar Jelly Bean. Sedertdien veel problemen.
Kan geen verbinding meer maken met gekoppelde bluetooth-apparaten wat vroeger prima werkte. Als ik een verbinding wil maken met o.a. mijn smartphone (Nokia N8) volgt er na een minuut een spontane restart van de Transformer. Na deze restart werkt mijn wifi-verbinding niet meer. Ik kan de wifi zelfs niet aanzetten. Enige oplossing: reboot.
Ik stel ook vast dat de backspace-knop van mijn toetsenbord soms niet meer reageert. Ik moet op het scherm tikken om daarna met de backspace-toets invoer te kunnen verwijderen.
Nog iemand met deze problemen? En suggesties voor oplossingen?
Alvast hartelijk dank.
Hugo Poelmans

Aanvulling: net een update ontvangen van Asus. Geïnstalleerd in de hoop dat de problemen dan van de baan zouden zijn. Maar blijkt ijdele hoop.

Bewerkt (24 april 2013 15:39)

bvonk

• Lid sinds 24 oktober 2011
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 18:39

Beste Hupoke

Je zit hiet bij het gedeelte van het forum over de tf101. Voor de tf300 is er een ander gedeelte, namelijk Asus en dat tf300.

tf101 heeft nog geen Jelly Bean en ook nog onbekent zover ik weet of hij deze versie krijgt.

Bewerkt (24 april 2013 15:40)

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 8 oktober 2012
  • 18:44

Verplaatst naar correcte forum.(Asus Transformer Pad (TF300T))

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

bigboz

• Lid sinds 16 juni 2009
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2012
  • 10:43

ik heb hetzelfde met de backspace toets! heel erg irritant! Over bluetooth en wifi problemen heb ik geen last.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren