Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

eric1

• Lid sinds 10 april 2013
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 16 april 2013
  • 17:00

Ik heb sinds kort de asus tablet aangekocht, maar zit met een probleem met de email heb mijn vrouw haar emailadres op mijn computer staan en ook op de tablet. De mails komen wel binnen maar soms als ik op een mail klik ben ik ze ineens allemaal kwijt. Weet iemand hier een oplossing voor AUB Mvg Eric1

Bewerkt (21 mei 2013 09:52)

eric1

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 26 april 2013
  • 23:54

Ik heb 10 dagen geleden de vraag gesteld over mijn mail maar heb er nog geen antwoord op gekregen. Mijn mail blijft automatisch weggaan. Iets met de instellingen? Wie heeft er het zelfde toestel als ik waar ik mee kan vergelijken AUB ik vind het niet meer plezant. Mvg sepje

Bewerkt (26 april 2013 23:54)

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 02:26

Kun je iets meer infornatie geven? Zoals toestel model app die je gebruikt en sinds wanneer je het probleem hebt.

Bewerkt (27 april 2013 02:26)

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6040
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 27 april 2013
  • 09:37

Als je na 10 dagen geen reactie hebt ontvangen kun je best wat aandacht vragen in hetzelfde topic. Dan komt deze weer bovenaan te staan. Het opnieuw plaatsen van dezelfde vaag is nu niet nodig. Ik heb nu beide berichten samengevoegdOok informatie over je soort email kan al een beetje helpen. bijvoorbeeld of je een pop, smtp of exchange email gebruikt.

Bewerkt (27 april 2013 09:37)

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 27 april 2013
  • 09:49

bij standaard email van bijv. kpn of telenet ziet dit account de pc altijd als “hoofd gebruiker” mail blijft net zo lang op je telefoon staan totdat je de mail op de pc opent. je ziet ze soms nog wel in de telefoon staan totdat je er een aanklikt, dan zijn ze weg.

Bewerkt (27 april 2013 09:49)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

eric1

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 30 april 2013
  • 07:01

Ik werk met de Tablet Asus transformer pad TF300T. Het probleem is dat ik mijn vrouw haar telenet adres op mijn computer heb staan en wil dat graag ook op haar tablet gebruiken. Er komt af en toe mail binnen op de tablet en kan er me versturen ook maar soms als ik een mail wil opendoen zijn ineens alle emails weg en zijn ze nergens te vinden. Maar op mijne computer staan ze dan nog wel op. Ik denk nu al dat het iets te maken heeft met het synchroniseren. ik heb het probleem al vanaf dat ik hem heb aangekocht. En met haar gmail adres is het juist hetzelfde probleem. Ik hoop dat u er nu beter aan uit kan. Dank bij voorbaat al eric1

Bewerkt (30 april 2013 07:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren