Sinds Ik de update android 4.3 heb geinstalleerd op min ASUS transformer EE-pad TFT300T werkt mijn E-mail niet meer, krijg de melding “ Verbindingsproblemen”
Verwijderen account lukte ook niet.Ik heb eeen systeemherstel gedaan, toen kon ik wel een account maken die het heeeeel even deed en daarna weer fout. Ik heb nu onder de Googlemail de account gemaakt en die werken. Graag een oplossing.
Xotha
Sinds Ik de update android 4.3 heb geinstalleerd op min ASUS transformer EE-pad TFT300T werkt mijn E-mail niet meer, krijg de melding " Verbindingsproblemen"
Verwijderen account lukte ook niet.Ik heb eeen systeemherstel gedaan, toen kon ik wel een account maken die het heeeeel even deed en daarna weer fout.
Ik heb nu onder de Googlemail de account gemaakt en die werken.
Graag een oplossing.
Xotha
Sinds Ik de update android 4.3 heb geinstalleerd op min ASUS transformer EE-pad TFT300T werkt mijn E-mail niet meer, krijg de melding “ Verbindingsproblemen”
Verwijderen account lukte ook niet.Ik heb eeen systeemherstel gedaan, toen kon ik wel een account maken die het heeeeel even deed en daarna weer fout.
Ik heb nu onder de Googlemail de account gemaakt en die werken.
Graag een oplossing.
Xotha