Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb per ongelijk mijn OS gewist in TWRP.
Verbinden met de PC gaat niet. Wie weet hoe ik dit terug kan installeren, bv. vanaf SD kaart ofzo?
fendo57
Ik heb per ongelijk mijn OS gewist in TWRP.
Verbinden met de PC gaat niet. Wie weet hoe ik dit terug kan installeren, bv. vanaf SD kaart ofzo?
Jammer, ik zie geenmogelijkheid dit te herstellen.
Ik heb vandaag een Galaxy Note 10.1 2014 versie gekocht.
Kan de Asus helaas de vuilnisbak in.
Jammer dat ik dit nu pas zie. Had je wel een custom.zip op je externe kaart gezet ?
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
TimelordNee, had ik niet. Ik heb hem nog steeds liggen. Ik kan in TWRP ook niets mounten of unmounten. Ik blijf daar hangen en verder reageerd hij nergens op.
Jammer dat ik dit nu pas zie. Had je wel een custom.zip op je externe kaart gezet ?
Maar je komt wel in TWRP. Mijn ervaring de afgelopen dagen is, dat als je in je recovery menu kunt komen, je ALTIJD de boel weer kunt herstellen.
Zie een ROM te pakken te krijgen die geschikt is voor je tablet. Zet die op een externe kaart en start op in TWRP.
Let op, sdkaart is je INTERNE ram !. externe-sdkaart (of zoiets) is je ECHTE sdkaartje.
Wat ik zelf ervaren heb, dat is dat wipe data NIET je rom wist. Ook niet wipe dalvick cache.
Klik op install, kies je zip file en dat moet het zijn, echt waar.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
ga eens een kijkje nemen op xda developers voor een standaard of custom rom om jou toestel weer te herstellen daarvoor kun je hier terecht.
gizmobinkyBedankt, maar daar vind ik ook geen oplossing.
ga eens een kijkje nemen op xda developers voor een standaard of custom rom om jou toestel weer te herstellen daarvoor kun je hier terecht.
Mijn TF300T kan ineens geen verbinding meer maken met mijn PC. Ik krijg de fout: Windows herkent het apparaat niet meer. Dit is op andere PC's ook het geval, dus het ligt aan mijn ASUS.
Hoe dit ineens komt weet ik niet.
Ik heb een harde reset gegeven door een paperclip in het gaatje te steken en toen kwam ik in TWRP.
Met mijn stomme kop heb ik gekozen voor : Wipe data.
Nu start ie niet meer op en kom ik iedere keer in TWRP. Als ik dan voor reboot kies kom ik iedere keer weer in TWPR.
Ook met Vol. up en Power kom ik niet meer bij RCK.
Hoe kan ik dit weer in orde krijgen?
PS. Als ik TWRP reboot/power off selecteer krijg ik de melding: No OS installed! Are you sure you wish to power off?
Lijkt er dus op dat ik mn ROM kwijt ben.
Hoe krijg ik dit er weer op als ik niet via mijn PC kan benaderen?
In TWRP krijg ik ook geen files te zien bij mijn interne en externe geheugenkaart.