Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

erwi

erwi

  • Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #1
  • 6 september 2009
  • 11:23

Betreft: HTC hero:
Ik ben niet zo heel technisch en heb een aantal vragen. Wie kan mij hier antwoord opgeven?

T.b.v. van het emailen gebruik ik 2 accounts één van mijn werk deze gaat via de exchange server en synchroniseert de outlook contacten agenda en email dit loopt goed behalve de contacten.

Bij het synchroniseren van de contacten geeft de HTC telkens foutmelding Exchange- syns-fout Client/serverconversiefout.

Gebruikt systeem: Windows XP prof versie 5.1.2600 serves Pack 3 Build 2600
Outlook 2007.

Verder heb ik in begin bij het instellen van de tel. de verkeerde Gmail Account aangemaakt en kan deze niet verwijderen. Hoe moet dit ? Ik heb inmiddels wel de juiste Gmail via een bladwijzer lopen maar bij de Instellingen Agenda’s staat nog steeds de foutieve en niet de juiste gmail.

De pop email account van @home van mij thuis kan ik ook niet aan de praat krijgen. Onderstaand de instelling op de telefoon:
Emailadres: naam@home.nl
Gebruikersnaam: naam@home.nl
Wachtwoord: Wachtwoord
POP-server: mail.home.nl
Beveiligingstype: None
Serverpoort: 110
Aanmelden vereist: niet aangevinkt.
Smtp- sever : authsmtp.vodafone.nl
Beveligingstype : None
Serverpoort: 25
Accountnaam: naam@home.nl
Uw naam: naam@home.nl

Wie kan me helpen?

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
cassiel

cassiel

  • Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #2
  • 29 april 2010
  • 18:57

ik heb het zelfde probleem, ook vodafone, alleen ziggo als internet provider ipv home.

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
twinkie

twinkie

  • Lid sinds 07 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • #3
  • 5 mei 2010
  • 12:48

@ erwi

als het goed is ontvang je wel mail via je home acount maar versturen lukt niet

dit komt omdat je smtp server ook beveiligd is
je acount naam van de smtp server is namelijk mail06(jou nummer)
en je wachtwoordt is dat van my vodafone als het goed is heb je die al in gestelt

ik hoop dat het hier mee gaat lukken

wat betreft je exchange server je moet in htc sync moet je een map aan wijzen waar jou contacten staan als je die aan wijst moet het goed gaan wat je ook kan proberen is het contacten bestand te exporteren en dan een keer in te lezen misschien dat dat werkt

greetz twinkie

Bewerkt (22 april 2013 12:22)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.