Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Arc launcher (door mij aangepast (A)), kan je meteen feedback geven als eits niet goed is:
xda-developers - View Single Post - Xperia Arc Launcher
Thnx zal er eens naar kijken
Ik heb deze gedownload
320x480
Standard, transparent dock
arieos;125046
Thnx zal er eens naar kijken
Ik heb deze gedownload
320x480
Standard, transparent dock
Ik heb het even geprobeerd op me spica android 2.1 alles lijkt goed soepel te werkenhet is alleen jammer dat je zelf niet veel kan aanpassen correct me if iam wrong
Dit zijn de punten die ik nog mis
Van plaats horizontaal scrollen verticaal scrollen
Meerdere effecten bij het openen van de appdrawer zodat je zelf een effect kan kiezen
De mogelijkheid om apps te verbergen
Veel succes met het verder ontwikkelen van je app misschien probeer ik hem later nog eens maar voor nu is het niet wat ik zoek
arieos;125092
Ik heb het even geprobeerd op me spica android 2.1 alles lijkt goed soepel te werken/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> het is alleen jammer dat je zelf niet veel kan aanpassen correct me if iam wrong
Dit zijn de punten die ik nog mis
Van plaats horizontaal scrollen verticaal scrollen
Meerdere effecten bij het openen van de appdrawer zodat je zelf een effect kan kiezen
De mogelijkheid om apps te verbergen
Veel succes met het verder ontwikkelen van je app misschien probeer ik hem later nog eens maar voor nu is het niet wat ik zoek
Maar ik zie hier wel een landscape homescreen. Klopt dit dat je door de Arc te draaien van potrait naar landscape kan wisselen?
Dit is standaard niet mogelijk bij de Arc (of zie ik nu echt iets over het hoofd)
Hoor graag van je want ik vind de standaard launcher van SE op mijn Arc goed alleen mis wat cosmetische zaken en realtime switch tussen landscape/portraitmode in het homescreen
Balancer vind ik een heel prettige en ook zeer customizable
Misschien is launcher7 leuk? (Dan moet je wel van windows phone houden XD)
Gebruik hem zelf niet, maar hij stond nog niet in je lijstje.
QQLauncher mag ook in het rijtje!
Regelmatig verander ik van Home replacements maar de laatste tijd kan ik niet echt iets nieuws vinden wie weet er nog een mooie Home replacements?
Deze heb ik allemaal al gehad
*Spark
ADW Launcher Ex
aHome
Android 2.3 Launcher
Android Seven
Dxtop
FreshFace
GDE
Go Launcher Ex
Helix Launcher
Home ++