Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Een goede vraag of weet iemand wat hierop?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Echt niemand een idee hoe of wat
xda-developers - Search Results
Flozzo;173618
xda-developers - Search Results
Raffie;173626
Hmmm… diz lastig
De boodschap is duidelijk?? Stel de vraag toch hier of niet??
Als ik bij de appie hein om brood vraag sturen zij me toch ook niet naar Jumbo??
En daar buiten vind ik XDA een erg onvriendelijk forum om een vraag te stellen en of wat te vinden het is echt niet meer leuk daar wat te zoeken dan ben je een halve dag verder.
Ook jouw zoek resultaat levert niks op, 100 topics over gewoon JAVA maar geen oplossing.
Dus daarom wordt het hier op het vertrouwde stekkie gevraagd, jammer van je reactie dan ??
DeBewoner.
Ik denk dat flozz bedoeld dat je met de search optie die hij aangeeft zo je antwoord hebt
Op xda zitten namelijk alle pros bij mekaar.
mvenneker;173659
Ik denk dat flozz bedoeld dat je met de search optie die hij aangeeft zo je antwoord hebt
Op xda zitten namelijk alle pros bij mekaar.
HIer dan iets aan?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=988959
Hey allemaal.
Weet niet of de topic goed staat anders mijn excusses…
Ik ben aan het themen en wil een extended power menu toevoegen maar daar moet ik het bestand framework.res aanpassen met behulp van apk manager omdat deze applicatie meer verborgen mappen en bestanden ziet dan als je het uitpakt..
Nu als ik wat in apk manager wil doen krijg ik de melding dat java niet geinstalleerd is en dat is wel het geval… Dus nu de vraag hoe krijg ik dat apk manager wel de java ziet… En of is er nog een mogelijkheid alle verborgen mappen en bestanden te zien???
Alvast bedankt!!