ik ben sinds kort weer aan het themen geslagen maar ik heb een probleem met MultiPicture Live Wallpaper. Ik heb hier 5 screens, voor deze screens heb ik 5 achtergronden gemaakt met daarop een nuance om te kunnen zien op welke pagina ik zit.
Nu is het zo dat hij niet steeds netjes de achtergrond veranderd op het moment dat ik naar een ander scherm ga, het is een van de 5 plaatjes die blijft staan. Ik kan even niet vinden waar ik de fout maak.
Hallo, ik ben sinds kort weer aan het themen geslagen maar ik heb een probleem met MultiPicture Live Wallpaper. Ik heb hier 5 screens, voor deze screens heb ik 5 achtergronden gemaakt met daarop een nuance om te kunnen zien op welke pagina ik zit. Nu is het zo dat hij niet steeds netjes de achtergrond veranderd op het moment dat ik naar een ander scherm ga, het is een van de 5 plaatjes die blijft staan. Ik kan even niet vinden waar ik de fout maak. Kan iemand mij hierin ondersteunen?? Groeten, Joost
Hallo,
ik ben sinds kort weer aan het themen geslagen maar ik heb een probleem met MultiPicture Live Wallpaper. Ik heb hier 5 screens, voor deze screens heb ik 5 achtergronden gemaakt met daarop een nuance om te kunnen zien op welke pagina ik zit.
Nu is het zo dat hij niet steeds netjes de achtergrond veranderd op het moment dat ik naar een ander scherm ga, het is een van de 5 plaatjes die blijft staan. Ik kan even niet vinden waar ik de fout maak.
Kan iemand mij hierin ondersteunen??
Groeten,
Joost
Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV
Website:
http://www.joostslager.nl