Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zitten inderdaad leuke tussen. Je kan dat wel uit de topictitel halen, aangezien ze er voor meerdere toestellen zijn:
jacobras;32688
Zitten inderdaad leuke tussen. Je kan dat wel uit de topictitel halen, aangezien ze er voor meerdere toestellen zijn:En nog meer: Skins for Phones | GelaSkins .
- Skins for HTC Legend | GelaSkins
- Skins for Google Nexus One | GelaSkins
- Skins for Motorola DROID X | GelaSkins
- Skins for Sony Ericsson XPERIA X10 | GelaSkins
ik zou ze niet op mijn telefoon zetten, het doet me te veel denken aan de tijd van de zwart wit schermpjes. de nokia 3310 waar iedereen een ander covertje had voor zijn telefoon. nu heeft niemand dit nog
Ziet er zwaar bruut uit! Hadden ze t maar voor de Legend…
EDIT:
http://www.gelaskins.com/Search?q=htc+legend
Zeker mooi, alleen jammer dat het niet voor de Milestone ismaar ja dat is te verwachten als de bootloader gelocked is.
Dennis;33123Wat heeft dat er nou mee te maken? :confused:
Zeker mooi, alleen jammer dat het niet voor de Milestone is/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> maar ja dat is te verwachten als de bootloader gelocked is.
De motorola milestone heeft een gelocked bootloader waardoor custom roms en ook dingen zoals custom screens en themes.
In iedergeval bedankt.
Sent from my Milestone using Tapatalk
Ziet er mooi uit, ik ga toch liever voor een case van OtterBox of Case-Mate, misschien valt het zelfs te combineren.
Ik zou mijn toestel niet zo willen verminken. Doet inderdaad erg aan de Nokia 3310 periode denken.
Ik kwam dit tegen op internet en ik deel het even.
Ik ben zelf niet iemand die dit met zijn toestel uitvreet maar sommige zien er toch wel
erg leuk uit.
Skins for HTC Desire | GelaSkins