Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dutchlimites, kan je voor mij iets doen? Het menuknopje (de middelste) vd speeddock. Kan je die in het rood maken aub? Ikzelf heb dit al geprobeerd maar ik krijg altijd een zwarte kader rondom.
Alvast bedankt
Sent from my Samdroid GT-I5700
Xeno;55039
Dutchlimites, kan je voor mij iets doen? Het menuknopje (de middelste) vd speeddock. Kan je die in het rood maken aub? Ikzelf heb dit al geprobeerd maar ik krijg altijd een zwarte kader rondom.
Alvast bedankt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Sent from my Samdroid GT-I5700
Wat is die toch snel. Ziet er goed uit btw.
Ik zal er binnenkort ook even wat proberen als ik zin heb
Wel dutchlimites dat is wel heel snel gedaan hoorKan je ook eventjes het icoontje (dat wit met die 3x3 ruitjes) eventjes rood maken?
Als je tijd over hebt tenminste en als je zin hebt.
@quinten
Thank you, ben benieuwd naar je creaties
@xeno
its your lucky day, komt eraan..
Dutchlimits wat heb jij toch een serviceVreselijk bedankt hiervoor
Xeno;55126
Dutchlimits wat heb jij toch een service/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> Vreselijk bedankt hiervoor
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
Wat vindt je ervan?
Hey mensen,

Kon nog geen topic vinden over Launcherpro docks. Heb zelf meerderen gemaakt dat aardig populair werden. Hierbij add ik ze op AW.
*** NIEUW ***
Speeddock version two.
Download page: http://dutchlimits.deviantart.com/art/SpeedDock-v2-for-Launcherpro-212102183
Senselike Dock v2 beta(tijdelijke icoontjes)
Download: Launcherpro: Senselike V2 BETA by ~dutchlimits on deviantART
Senselike Dock v1 versie 0.2
Download: Launcherpro: Senselike V1 0.2 by ~dutchlimits on deviantART
Speed Dock
Download: Speed Dock Android Launcherpro by ~dutchlimits on deviantART
Speed dock
Download: BlackDock Launcherpro Android by ~dutchlimits on deviantART
HTC Sense
Download: HTC Sense LauncherPro Android by ~dutchlimits on deviantART