Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ehhh….ik heb geen idee of er al iets customs is voor de dell streak. Ik heb er zelf geen dus volg ik ook de ontwikkelingen niet zo op de voet.
Wat is er dan al verkrijgbaar voor de dell streak ?
Samsung Galaxy S8+
Meerdere roms op xda forum gezien, Streak Android Development - xda-developers (Link gekregen van Kwabbernoot) ook met uitleg en alles http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=872214 maar, op een of andere manier wil die Dell niet flashen , waarom ?? kweetniet. Zoals ik al zei ben net maar ff begonnen en weet dus vaak de oplossing niet te vinden. Alles ging tot de uitpakprocedee van de rom . lijkt wel op clockwork , is het alleen niet en het wil er ook niet op.Dell is nu helemaal terug naar Fabrieksinstellingen.
to be continued, ga er vanavond ff mee stoeien dan weet ik meer.
Ik zou me er eerst in moeten verdiepen…en die link verwijst naar een heleboel threads
welke handleiding gebruik je dan ?
Samsung Galaxy S8+
btw…gebruik je die fastboot -i 0x413c flash amss amss.mbn methode ?
in dat geval is mijn vraag of je ADB op je pc hebt staan ?
Samsung Galaxy S8+
How To: Load a Custom ROM on the Dell Streak (Updated 12.13.10) | TheUnlockr
via deze methode is het de laatste keer gedaan
Bij punt 7 van III loopt het vast. Dat gedeelte wordt niet weergegeven.
Wordt niet weergegeven dus het menu verschijnt niet om de nandroid backup te maken…
of het verschijnt wel maar je kunt het niet selekteren ?
Samsung Galaxy S8+
;-0 Volgens mij moeten we naar het Dell gedeelte hiervoor voordat we verplaatst worden lol
Nou…daar zit wel wat in, maar ik heb een vermoedden dat jullie daar ook al een topic hebben…dus gaan we daar verder.
Samsung Galaxy S8+
AVS;79538
Wordt niet weergegeven dus het menu verschijnt niet om de nandroid backup te maken…
of het verschijnt wel maar je kunt het niet selekteren ?
AVS, Is het mogelijk dat je ook kunt helpen met een Dell Streak ? We zitten helemaal vast hier vandaar.