Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

code-monkey

code-monkey

• Lid sinds 22 augustus 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2011
  • 14:53

Hallo,

Ik werk al een tijdje aan mijn eigen game, genaamd “Titan Turret”. Het is een strategisch actie/schietspel.

Het spel is gebaseerd op de jaren 80 game Paratroopers/Sabotage. In het spel probeert een eindeloze hoeveelheid vijanden je “Turret” uit te schakelen. Het is aan de speler om zoveel mogelijk vijanden af te schieten. Het afschieten van vijanden levert punten op welke uitgegeven kan worden aan upgrades.

Ik hoop met dit topic feedback te krijgen om het spel verder te verbeteren. Alle feedback is welkom. In het spel zelf zit ook de mogelijkheid om feedback achter te laten, na een paar spelletjes spelen krijg je vanzelf een schermpje die hiernaar vraagt.

Permissies:
WAKE_LOCK: Nodig om de game engine draaiende te houden.
INTERNET: Nodig voor bug reports en high score.
READ_PHONE_STATE: Nodig voor de Scoreloop leaderboard implementatie.

Market link

Alvast bedankt!

Bewerkt (22 augustus 2011 14:53)
thvmh

thvmh

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2011
  • 11:47

Ziet er op het eerste gezicht al supper uit

Bewerkt (24 augustus 2011 11:47)
thvmh

thvmh

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2011
  • 11:57

Erig verslavend. Alleen mischien moet je de teks van druk op d om te schieten verandren in druk op fire om te schieten. Ik wil dit ook kunnen maken XD

Bewerkt (24 augustus 2011 11:57)
code-monkey

code-monkey

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2011
  • 13:04

Fijn om te horen dat je het leuk vind!

Deze week is er een nieuw update uitgekomen die er voor zorgt dat spelers op hun scores kunnen delen. Via Facebook/Twitter/Whatsapp etc. Kun je eindelijk opscheppen over je topscore

Verder zijn knopjes iets meer transparanter. Music/Geluidsinstellingen worden opgeslagen en er wordt bijgehouden hoe nauwkeurig je schiet

Heeft nu nog geen functie maar dat komt wel.
Het volgende onderdeel waar aan gewerkt wordt zijn achievements.

Zoals altijd is feedback meer dan welkom!
Thanks!

Bewerkt (30 augustus 2011 13:04)
code-monkey

code-monkey

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 16 september 2011
  • 18:50

Er is weer een nieuwe versie beschikbaar van Titan Turret. In deze nieuwe versie zitten eindelijk achievements. Titan Turret heeft nu 11 nieuwe achievements die behaald kunnen worden. Gaandeweg worden er meerdere toegevoegd aan de game.

Achievements kunnen ook gedeeld worden via Facebook of andere sociale media. Opscheppen is toegestaan wanneer je de “Hail! Titan Commander”-award haalt

Verder is er ook een nieuwe moeilijkheidsgraad toegevoegd. Deze moeilijkheidsgraad, genaamd “Extreme”, test je skills nog meer. Aanbevolen voor wanneer je een hogere level Turret hebt.

Ik heb een filmpje gemaakt en op Youtube gezet waarin de nieuwe moeilijkheidsgraad gedemonstreerd wordt: Titan Turret Extreme-difficulty on Huawei Ideos S7 - YouTube

Tot slot zijn er 2 nieuwe vijandend toegevoegd en worden er punten getoont wanneer je een vijand vernietigt.

Feedback is welkom!

Bewerkt (16 september 2011 18:50)
code-monkey

code-monkey

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 12:53

Er is weer een nieuwe versie van Titan Turret beschikbaar. Vrij grote update want het volgende is toegevoegd:

2 nieuwe wapens (Cluster shells en Explosive shells)
1 nieuw upgrade categorie (Shell Speed)
Titan Commander-difficulty is toegevoegd (Zonder upgrades zou ik er niet aan beginnen)
4 nieuwe vijanden (In totaal zijn er nu dus 16 vijanden)
3 nieuwe scenario's

Leuk detail is dat Titan Turret in de top500 is opgenomen van Top(Free). Op plek #427 *trots*!

Bewerkt (10 oktober 2011 12:53)
code-monkey

code-monkey

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2011
  • 11:54

Er is weer een nieuw update uit; de gratis versie heeft nu 2 nieuwe levels erbij gekregen. Het gaat om de “Normal”-game en een rush scenario. De splash screen is ook aangepast waardoor het geheel er hopelijk iets beter uitziet!

Verder hebben we in deze versie al een aantal voorbereidingen getroffen voor een nieuwe feature: de Power-ups! In de volgende versie worden ze toegevoegd. Op de Code-Monkey facebook pagina staat het een en ander uitgeschreven over die nieuwe feature.

Zoals altijd, feedback is meer dan welkom!

Bewerkt (29 oktober 2011 11:54)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 29 oktober 2011
  • 12:03

als je even je permissies erbij vermeld in je eerste post dan kan ik deze verplaatsen naar het juiste topic Android Market apps en zal je misschien nog meer feedback hebben lees ook even de regels die we daar hebben http://www.androidworld.nl/forum/android-market-apps/24889-regels-voor-promoten.html tot die tijd gaat dit topic even tijdelijk opslot

***Edit*** Stuur maar een pm als je het hebt aangepast zodat ik hem weer kan openen

Bewerkt (29 oktober 2011 12:03)

AW Forum Queen voor het leven

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 29 oktober 2011
  • 16:17

verplaatst en heropend

Bewerkt (29 oktober 2011 16:17)

AW Forum Queen voor het leven

BozeVogel

BozeVogel

• Lid sinds 20 oktober 2011
  • Berichten 152
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2011
  • 18:20

Ik vind het een leuk spel en zeer verslavend.Zou je iets aan het exploderen van vijanden kunnen doen want dat ziet er zo nep uit. Alvast bedankt

Bewerkt (29 oktober 2011 18:20)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.