Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

RunaR

RunaR

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 21:22

Ik denk dat ze veel verkeer vanaf een ip zagen. Beetje traag, want dat gebeurt al ongeveer 2 jaar. Ik heb ze net een mailtje gestuurd, ik wacht morgen nog even af, maar ik zie het somber in.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 9 juli 2012
  • 21:34

Jammer want ik maak al lange tijd gebruik van deze geweldige app.

Succes en als er niks uitkomt dan in ieder geval bedankt, deze app heeft ervoor gezorgd dat ik minder vaak nat ben geworden

RunaR

RunaR

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2012
  • 21:28

Er komt voorlopig geen update meer. RegenDetector gebruikte delen van de website van buienradar.mobi om de gebruikers te voorzien van lokale weergegevens. De servers van Buienradar waren hier niet op berekend en kregen capaciteitsproblemen. Alle oplossingen om via proxies en tor-netwerken lossen de problemen bij Buienradar niet op. In verband met tijd gebrek de komende weken heb ik zelf besloten voorlopig te stoppen met RegenDetector. Ik kom momenteel niet toe aan het herschrijven van de server en de app om een andere weerprovider te gaan gebruiken. Iedereen die een donatie heeft gedaan in juli heeft zijn aankoop terug gestort gekregen.

RegenDetector was mijn eerste ervaring met apps programmeren. Het is een fantastisch leerproject voor me geweest. Zie het resultaat in ISS Detector. En wie weet wat voor leuke apps er nog in de toekomst komen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.