Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Android Privacy App Keurmerk
Wij hebben deze Android app gecontroleerd op privacy.
Deze app heeft 1 groene blok(ken).
Het advies: Het is veilig om deze app downloaden.
Ik heb hem gedownload en vind hem erg lekker werken!
Ik wist nooit hoeveel ik erop had staan, wat een beetje onhandig kon zijn.
Jordy.;303015Fijn om te horen!
Ik heb hem gedownload en vind hem erg lekker werken!
Ik wist nooit hoeveel ik erop had staan, wat een beetje onhandig kon zijn.
redmaner;265271
Heb hem geprobeerd en ziet er goed uit.
Zal zeker handig zijn voor mensen die op saldo reizen.
Zelf ben ik student en heb ik dus geen checkins/outs dus eigenlijk voor mij overbodige luxe
Je inloggegevens worden versleuteld opgeslagen op je toestel en worden alleen gebruikt om (direct) in te kunnen loggen op ov-chipkaart.nl via een versleutelde verbinding (https), waar de applicatie haar gegevens vandaan haalt. Het is dus in principe net zo veilig als inloggen via de browser.
Verder worden je gegevens enkel op je toestel opgeslagen; ik stuur geen gegevens door, behalve eventuele foutmeldingen.
Mooie app, zeer duidelijk en makkelijk in gebruik. Jammer dat je voor het vergeten check-out notificatie de plus versie moet hebben. Maar verder is het een mooie app, mijn complimenten.
OV-Chipkaart.nl heeft een probleem met het beveiligingscertificaat wanneer je met een mobiele browser naar de website gaat. Hierdoor werkte OV-Chip Checker tijdelijk niet.
Een update van de app heeft het probleem opgelost. De app zou weer moeten werken als voorheen.
Vandaag heb ik een update in de Market gezet: versie 2.1. Veranderingen in deze versie zijn:
- Nieuwe notificatie: laag saldo
- Layout gewijzigd
- Diverse bugfixes en code-optimalisaties
Feedback en vragen kun je hier kwijt of op support@weeswijs.nl!