Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jonathan

jonathan

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2012
  • 21:14

Met Social Center heb je twitter en facebook in een app. Nooit meer gedoe met switchen tussen meerdere apps. Met Social Center kun je gemakkelijk je laatste sociale updates bekijken en snel een status update plaatsen op al je twitter en facebook accounts.

We hebben gekozen voor een layout gebasseerd op kolommen waardoor je makkelijk de updates voor al je accounts in een keer kunt bekijken. Je kunt er ook voor kiezen om een apart kolom te maken voor een account. Er is een speciaal kolom voor facebook notificaties en twitter mentions. Voor elke kolom kun je aparte notificatie instellingen maken.

Bij het maken van de gebruikers interface hebben we zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de nieuwe Ice Cream Sandwich gebruikers interface. Toch draait Social Center op android toestellen met froyo en hoger.

Zoals de titel al zegt is Social Center in beta status, daarom willen wij graag feedback ontvangen via mail of deze discussie.

Voor deze app zijn de volgende rechten vereist:
- Internet (voor het downloaden van plaatjes, status updates en het posten van status updates)
- Vibrate (voor de notificaties)

https://market.android.com/details?id=com.jldroid.twook

Bewerkt (24 april 2013 14:21)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2012
  • 23:19

Geinstalleerd zal hem eens gaan testen, tot nu toe werkt het vlot.
Beetje weg van tweetdeck

Vind alles dezelfde kleur een beetje onoverzichtelijk, zou graag ieder account andere kleur geven.
en ook evt de eigen tweets of mentions een kleur, zodat het gelijk opvalt en je niet
echt naar de andere collom hoeft. Zal later deze week laten horen of het een blijvertje is. keep up the good work.

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 6 maart 2012
  • 09:40

Oke, even testen

ZIET ER AL GOED UIT.

Edit: Nietmijn smaak

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2012
  • 13:30

Heb hem geinstalleerd, zal er eens naar kijken en laten weten wat ik ervan vind.

Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

niekie

niekie

• Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2012
  • 13:39

Tot nu toe goed, maar please zorg dat je zelf een toon in kunt stellen voor notifications. Nu rammelt hij net
of mijn telefoon overgaat en dan zijn het alleen nieuwe tweets.
En de kleuren blokjes had ik wel gevonden maar vind het nog niet overzichtelijk, misschien ben ik ook wel verwend.

jonathan

jonathan

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2012
  • 15:21

niekie;275657
Tot nu toe goed, maar please zorg dat je zelf een toon in kunt stellen voor notifications. Nu rammelt hij net
of mijn telefoon overgaat en dan zijn het alleen nieuwe tweets.
En de kleuren blokjes had ik wel gevonden maar vind het nog niet overzichtelijk, misschien ben ik ook wel verwend.

Het is mogelijk de notificaties apart per kolom in te stellen. Dit kan door in het menu te kiezen voor columns en dan op een kolom te drukken. Ik moet toegeven dat het een beetje verstopt zit. Dit zal ik in de eerst volgende update dan ook wat duidelijker maken.

niekie

niekie

• Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2012
  • 15:42

Dat had ik wel gevonden maar hij moet niet reageren net of ik gebeld word, normaal heb ik
gewoon een klein tingeltje en niet mijn beltoon.
En deze houd ook nog aardig aan dus lijkt het net of ik gebeld word.
Of zie ik over het hoofd welke toon ik wil hebben, heb volgens mij alle knoppen en menu's ingedrukt.

jonathan

jonathan

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2012
  • 15:56

Ik heb het zelf ook even geprobeerd en je hebt inderdaad gelijk. Standaard wordt voor de notificatie de standaard bel ringtone gebruikt in plaats van de notificatie ringtone. Ik zal dit vandaag nog oplossen in een update. Bedankt voor de feedback

JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2012
  • 12:46

Ik heb hem gisteren even geprobeerd maar dit is hem niet voor mij. Ik heb mijn twitter tijdlijn in lijsten opgedeeld om duidelijkheid te creeren en hiermee werkt Hootsuite nog steeds optimaler voor mij. Per netwerk een tabblad en dan onder het tabblad kan je swypen naar verschillende kolommen met lijsten. Laat hem der wel op staan want ben benieuwd wat alles gaat brengen in de toekomst.

Verder zou het wel handig zijn wat al eerder vermeld werd om kleuren in te kunnen stellen.

Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

jonathan

jonathan

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2012
  • 19:28

JHS_NL;275890
Ik heb hem gisteren even geprobeerd maar dit is hem niet voor mij. Ik heb mijn twitter tijdlijn in lijsten opgedeeld om duidelijkheid te creeren en hiermee werkt Hootsuite nog steeds optimaler voor mij. Per netwerk een tabblad en dan onder het tabblad kan je swypen naar verschillende kolommen met lijsten. Laat hem der wel op staan want ben benieuwd wat alles gaat brengen in de toekomst.

Verder zou het wel handig zijn wat al eerder vermeld werd om kleuren in te kunnen stellen.

Lijsten is inderdaad een erg handige functionaliteit van Twitter. Ik ben er sinds kort pas achtergekomen dat Twitter deze functie had en hoe handig het eigenlijk is. In de eerst volgende update zal Social Center twitter lijsten ondersteunen. Deze kunnen dan worden toegevoegd als kolom. Ook zal het mogelijk zijn om Facebook lijsten en groepen als kolom toe te voegen.

Bewerkt (24 april 2013 14:25)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.