Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

getepicerror

getepicerror

• Lid sinds 19 augustus 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2012
  • 23:17

Dag dames en heren,

Dit leek me dé meest geschikte dag met hét meest geschikte weer om mijn elfstedentocht game uit te brengen voor Android. Ik weet zelf geen betere manier om af te koelen dan met deze vrolijke en op en top Friese game.
Nou ja, misschien als je hem mee neemt in zee.

Getest op een hoop toestellen, vooral tablets. En hey, voor minder dan een euro, totaal reclamevrij!

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.nl.getepicerror.games.elfsteden

De app gebruikt internettoegang en sticky (wat dat ook maar is) doordat hij is gebaseerd op het AIR platform. Intern doet de game hier niets mee.
http://help.adobe.com/en_US/air/build/WS901d38e593cd1bac-4f1413de12cd45ccc23-8000.html
Halverwege:
Note:When you bundle the runtime, ADT adds theINTERNETandBROADCAST_STICKYpermissions to your application. These permissions are required by the AIR runtime.

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 19 augustus 2012
  • 23:55

getepicerror;332881
De app gebruikt internettoegang en sticky (wat dat ook maar is) doordat hij is gebaseerd op het AIR platform.

Deze beschrijving is helaas niet voldoende. Zoals te lezen is in http://www.androidworld.nl/forum/google-play-android-market-apps/24889-regels-voor-promoten.html.
Zet er ook bij welke machtigingen de app nodig heeft en waarvoor deze nodig zijn.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Jarmo

Jarmo

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2012
  • 23:58

Fryslan boppe!

Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2

getepicerror

getepicerror

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2012
  • 01:19

Sander M;332888
Deze beschrijving is helaas niet voldoende. Zoals te lezen is in http://www.androidworld.nl/forum/google-play-android-market-apps/24889-regels-voor-promoten.html.

De app gebruikt deze machtigingen niet zelf. Deze machtigingen bestaan doordat de Adobe AIR-runtime deze verplicht. Ze worden dus gegarandeerd niet door de app gebruikt. Voor meer informatie over het waarom van deze machtigingen, moeten we ben ik bang bij Adobe zelf zijn.

Hopelijk is dit duidelijk genoeg. Jammer dat de discussie over mijn op zich toch aardige app overgaat in discussies over machtigingen.

niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2012
  • 10:42

Grappig idee, en lijkt me een leuke app maar geen gratis versie?
Niet dat ik te beroerd ben die ene euro te betalen maar wil wel eerst proberen voor ik betaal.

getepicerror

getepicerror

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2012
  • 10:59

niekie;332921
Grappig idee, en lijkt me een leuke app maar geen gratis versie?
Niet dat ik te beroerd ben die ene euro te betalen maar wil wel eerst proberen voor ik betaal.

Dat is wel te begrijpen.
Tja, ik vind het nogal wat om een gratis versie te maken. Gewoon alleen de eerste 10km of zo?
Ik denk erover na. Dank je voor de suggestie.

Ik ben gewend om promocodes te kunnen weggeven zoals bij iOS, dan had ik je graag op weg willen helpen, maar voor Google schijnt dat niet te kunnen, he?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 20 augustus 2012
  • 12:41

getepicerror;332894
De app gebruikt deze machtigingen niet zelf. Deze machtigingen bestaan doordat de Adobe AIR-runtime deze verplicht. Ze worden dus gegarandeerd niet door de app gebruikt. Voor meer informatie over het waarom van deze machtigingen, moeten we ben ik bang bij Adobe zelf zijn.

Hopelijk is dit duidelijk genoeg. Jammer dat de discussie over mijn op zich toch aardige app overgaat in discussies over machtigingen.

Toch zal er een duidelijker beschrijving moeten komen. Dit zijn de regels voor het promoten van je eigen app.
Onze forum leden hebben recht te weten waar ze mee akkoord gaan als ze jouw app gebruiken. Dus ik wil voorstellen toch even te googlen om duidelijkheid te verschaffen waarom er internet nodig is.
En deze discussie over machtigingen hoewel je het jammer vindt is helaas wel nodig, zodra het in orde is, haal ik de berichten hierover weg.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

getepicerror

getepicerror

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2012
  • 16:48

Ik heb de link van adobe toegevoegd aan het originele bericht.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.