Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Aangezien aangepaste berichten niet als ‘nieuw’ worden gezien hier nog even een berichtje voor de duidelijkheid. :thumbs:
Inderdaad, ik was de hele tijd pagina 2 aant refreshen terwijl je alles op pagina 1 hebt gezet. Wat betreft het logo, is het niet een beetje té? Het legt wel duidelijk de nadruk op de funcationaliteit van de app, dat wel, maar ik heb het idee dat het een beetje te druk is. Je avatar is iets subtieler, maar legt niet de nadruk op de functionaliteit. Het brengt me trouwens wel op een idee, als je nou gewoon een “cartoon car” of zoiets laat zien (net zoals je “cartoon wheel” heb in je avatar.) Daarbij een “cartoon game controller” en de Android telefoon??
Dat gaat dus niet:
ddaemen heeft aangegeven geen privéberichten te willen ontvangen of heeft geen rechten om privéberichten te ontvangen. Daarom kun je geen berichten aan hem/haar sturen.
Als je dit bericht naar meerdere ontvangers probeert te versturen, verwijder dan ddaemen uit de lijst ontvangers en verstuur het bericht nogmaals.
—
Bedankt nog voor je feedback.
Zoiets beter?
Wow, erg mooi die blauwe (just my 2 cents)!
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
fabianb, dat zou fijn zijn, bedankt!