Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

tim687

tim687

• Lid sinds 11 juli 2011
  • Berichten 418
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2015
  • 17:01

Beste leden,

Hierbij mijn nieuwe app Battery Calibrator.

Met deze app kan je de batterij specificaties in een oogopslag zien. Ook heb je de mogelijkheid om je batterij te kalibreren als je denkt dat het percentage niet goed wordt aangegeven. (voor gebruikers met root access gaat dit gemakkelijker)

Voor non-rooted gebruikers, staat er een handleiding met stappen voor het kalibreren van de batterij.

De app is nog volop in ontwikkeling, als er nog tips of suggesties zijn (ook voor bijv. een nieuwe app), laat het me weten!

PS: Als de app crasht (wat natuurlijk altijd kan gebeuren), klik dan a.u.b. op 'rapport(-eren)' of 'melden' en beschrijf uw handeling. (bijv. afsluiten of opstarten) Hierdoor krijg ik een gedetailleerd overzicht van de oorzaak van de crash, en kan ik dit ook verhelpen in de volgende update.

Update geschiedenis:

• v1.7: De '4000 Volt' batterij spannings bug is opgelost.

Screenshots:

Machtigingen:
  • 'Voorkomen dat het apparaat overschakelt naar slaapmodus': een van de stappen in de handleiding is het volledig opladen van het apparaat zonder dat het scherm uit gaat. Als de gebruiker mijn app aan laat staan, hoeft deze niet de time-out uit en weer aan te zetten.
  • 'Volledige netwerktoegang': Dit is voor de uitgebreide crash analytics via Google Analytics.
  • 'Netwerkverbindingen weergeven': Dit is voor de uitgebreide crash analytics via Google Analytics.

Bijlage:

Bewerkt (19 mei 2015 17:38) | Machtigingen toegevoegd
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 19 mei 2015
  • 17:21

LeukVoeg nog even de machtigingen toe in de OP (en waarom deze nodig zijn), zie ook de regels voor het promoten.

tim687

tim687

• Lid sinds 11 juli 2011
  • Berichten 418
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2015
  • 17:22

Excuus,

Ik zal de post even updaten!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.