Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

da.boogers.jr1

da.boogers.jr1

• Lid sinds 21 januari 2016
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2016
  • 07:03

Beste Dirk, Dank voor het blijven testen en mij te helpen achterhalen wat er mis is. Als je 720 foto's in de map hebt dan zijn er geen ontbrekende tijden. Misschien dat de service gestopt wordt als hij vast loopt misschien vanwege geheugengebrek. Zou je eens kunnen proberen of het probleem te verhelpen is als je de klokkenapp opnieuw opstart als je alleen zwart beeld hebt. Is er misschien nog een andere app actief die probeert de achtergrond van het scherm aan te passen. Ik kan er nog niet mijn vinger op leggen maar we komen er vast wel uit. Hartelijk dank, Noach
Na het opnieuw opstarten doet hij het wel. Heb de app nu ook op me PC gezet via een programma en hier precies het zelfde, zwart beeld op bepaalde tijdenAan geheugen gebrek ligt het niet want mijn PC heeft 2 Titan x's 2.0 en een super processor. Heb ook nog gekeken naar achtergrond app en die zijn er geen bij die proberen mijn achtergrond aan te passen. Alle 720 foto's daarin tegen zijn wel aanwezig.

APP Tester!

Team Chroma, alle hulp in software.

noach.de.haas

noach.de.haas

• Lid sinds 14 februari 2016
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2016
  • 12:07

Beste Dirk, Dank voor het blijven testen en mij te helpen achterhalen wat er mis is. Als je 720 foto's in de map hebt dan zijn er geen ontbrekende tijden. Misschien dat de service gestopt wordt als hij vast loopt misschien vanwege geheugengebrek. Zou je eens kunnen proberen of het probleem te verhelpen is als je de klokkenapp opnieuw opstart als je alleen zwart beeld hebt. Is er misschien nog een andere app actief die probeert de achtergrond van het scherm aan te passen. Ik kan er nog niet mijn vinger op leggen maar we komen er vast wel uit. Hartelijk dank, Noach
Na het opnieuw opstarten doet hij het wel. Heb de app nu ook op me PC gezet via een programma en hier precies het zelfde, zwart beeld op bepaalde tijdenAan geheugen gebrek ligt het niet want mijn PC heeft 2 Titan x's 2.0 en een super processor. Heb ook nog gekeken naar achtergrond app en die zijn er geen bij die proberen mijn achtergrond aan te passen. Alle 720 foto's daarin tegen zijn wel aanwezig.
Ik weet niet goed wat er aan de hand is. Als na opnieuw opstarten de tijden weer gaan lopen heb ik het idee dat de service die actief is en bij elke tijdsverandering de wallpaper aanpast door het systeem is uitgeschakeld. Je zou nog eens kunnen testen of de service "klokken" nog actief is als je een zwart scherm hebt. In principe zouo die service niet gekilled moeten worden. Heb je nog een app lopen die geheugen vrij maakt oid?  

Klokken app (Beta) https://play.google.com/apps/testing/noach.de.haas

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.