Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Tis

Tis

• Lid sinds 06 juli 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 10
  • 8 maart 2016
  • 15:15

Ik heb zojuist mijn nieuwe app "Mijn Referendum" uitgebracht in de Play Store: https://goo.gl/U5L4xF
Deze app biedt een platform van officieuze referenda in Nederland aan. Op de gepubliceerde referendum vragen kun je een stem uitbrengen, een reactie geven, en reageren op andere reacties.
Zelf kun je gratis een referendum voorstellen, wat eventueel na goedkeuring gepubliceerd wordt. Ook kun je tegen een geringe vergoeding een referendum laten publiceren.
Op de website www.mijnreferendum.nl kun je lezen waarom de huidige democratie tekort schiet, en er behoefte is aan referenda.

Machtigingen:
1. In-app-aankopen : voor betaald indienen van een referendum
2. Identiteit : voor opvragen van het e-mailadres van de gebruiker, wat dient als identificatie. Bij voorstellen/indienen van een referendum wordt een e-mail naar dit adres gestuurd.
3. Volledige internettoegang en Netwerkstatus weergeven : voor ophalen en opslaan van referendum data en gebruikersgegevens; tevens nodig voor advertentie banners

Veel stemplezier!

Tis

Tis

• Lid sinds 06 juli 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 10
  • 21 maart 2016
  • 11:57

Deze week kun je stemmen over de volgende vragen:

Tis

Tis

• Lid sinds 06 juli 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 10
  • 28 maart 2016
  • 11:53

De vragen van deze week zijn :

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.