In mijn vrije tijd als student heb ik een appje (alhoewel met bijna 50.000 downloads is het geen klein appje meer, maar eerder al een app) ontwikkeld die ik graag aan jullie zou willen voorstellen.
'Writer Tools' is een 'alles-in-een'-app die schrijvers hun boeken laat schrijven op een centrale plek (momenteel nog enkel android, maar een webversie is in de maak). De app heeft verschillende tools die het schrijf proces vereenvoudigen en zorgen dat je altijd een goed overzicht houdt. Zo kan men bijvoorbeeld heel makkelijk je personages uitplannen, virtueel in je wereld rondlopen door oneindig veel sublocaties toe te voegen, etc…
Als je meer wilt weten kun je me altijd even mailen of gewoon de app downloaden via onderstaande link.
Hallo iedereen! In mijn vrije tijd als student heb ik een appje (alhoewel met bijna 50.000 downloads is het geen klein appje meer, maar eerder al een app) ontwikkeld die ik graag aan jullie zou willen voorstellen. 'Writer Tools' is een 'alles-in-een'-app die schrijvers hun boeken laat schrijven op een centrale plek (momenteel nog enkel android, maar een webversie is in de maak). De app heeft verschillende tools die het schrijf proces vereenvoudigen en zorgen dat je altijd een goed overzicht houdt. Zo kan men bijvoorbeeld heel makkelijk je personages uitplannen, virtueel in je wereld rondlopen door oneindig veel sublocaties toe te voegen, etc... Als je meer wilt weten kun je me altijd even mailen of gewoon de app downloaden via onderstaande link. Dank je wel! :) Albert-Jan Plate Email: albert.jan.plate@gmail.com [url=https://play.google.com/store/apps/details?id=net.ajp_games.writertools]Download-link ;)[/url]
Hallo iedereen!

In mijn vrije tijd als student heb ik een appje (alhoewel met bijna 50.000 downloads is het geen klein appje meer, maar eerder al een app) ontwikkeld die ik graag aan jullie zou willen voorstellen.
'Writer Tools' is een 'alles-in-een'-app die schrijvers hun boeken laat schrijven op een centrale plek (momenteel nog enkel android, maar een webversie is in de maak). De app heeft verschillende tools die het schrijf proces vereenvoudigen en zorgen dat je altijd een goed overzicht houdt. Zo kan men bijvoorbeeld heel makkelijk je personages uitplannen, virtueel in je wereld rondlopen door oneindig veel sublocaties toe te voegen, etc…
Als je meer wilt weten kun je me altijd even mailen of gewoon de app downloaden via onderstaande link.
Dank je wel!
Albert-Jan Plate
Email: albert.jan.plate@gmail.com
Download-link ;)