Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

anavilsoft

anavilsoft

• Lid sinds 20 oktober 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2020
  • 12:29

Dag iedereen!

Vandaag presenteer ik je mijn App Lock Fingerprint Vault - Hide Photos & Videos Locker-applicatie
Ik ben op zoek naar uw feedback, suggesties voor verbeteringen en bugrapporten om mijn apps te blijven verbeteren.

Als u op zoek bent naar nog een ander beveiligingsniveau voor uw Android-mobiel, laat AppLock - Fingerprint Vault u dan helpen. Dit is een ongelooflijk gemakkelijke manier om nieuwsgierige blikken uit app-specifieke gegevens te houden. Het is gratis en doet uitstekend werk door alle gewenste apps te vergrendelen.

—————- App Lock Main Feature ———————

Applock-Fingerprint Vault is een van de eenvoudigste app-lockers zonder onnodige instellingen en functies. Beschermt uw applicatie door eenvoudig in te loggen met een wachtwoord, vingerafdruk (indien beschikbaar) of patroon. Om te voorkomen dat de beveiliging te vaak wordt geactiveerd, kunt u een timer voor opnieuw blokkeren instellen.

Het helpt u niet alleen uw apps te beschermen, maar u kunt deze app ook gebruiken om uw foto's, video's, audio, documenten, uw contacten en uw privetlijst te beschermen met een AppLock.

U kunt dit app-pictogram verbergen zodat uw partner nooit op de hoogte is van deze app, of u kunt deze app verbergen met een calculator-app-pictogram om te voorkomen dat uw partner deze app opent.

Intruder Selfie-toekomst is geweldig. Maak een foto van indringers die proberen in te breken in je telefoon en de tijd en gegevens in AppLock opnemen om ze te controleren

AppLock - Vingerafdrukkluis kan de toegang tot Wi-Fi, Bluetooth en automatische synchronisatieschakelaars blokkeren.

Deze Applockheeft ook geavanceerde beveiligingsinstellingen.

Deze omvatten de weergave van een systeemfoutbericht bij het openen van vergrendelde applicaties, de onzichtbaarheid van het AppLock-pictogram en het constant veranderen van de posities van de cijfers op het wachtwoordinvoerscherm. Deze opties zullen een aanvaller in verwarring brengen.

Bovendien heeft AppLock een grote selectie aan vergrendelingsschermthema's.

Bijgevoegd enkele screenshots van de app.

Ik zal heel blij zijn als jullie bereid zijn om de app-pagina te bezoeken en deze werkelijk geweldige app te proberen.

Google Play Store-link: App-vergrendeling - Vingerafdrukkluis Foto en video's verbergen - Apps op Google Play

Bewerkt (20 oktober 2020 12:32)
latino

latino

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 586
  • Reputatie 0
  • 6 november 2020
  • 09:11

Ik ben benieuwd naar hoe je foto's uit de gallery locked. Sluit je alleen maar de toegang tot de gallery's af, of verplaats je de foto's uit een folder naar een andere folder? Worden ze daar ook encrypted of alleen onherkenbaar hernoemd?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren