Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 22 januari 2015
  • 11:57

Zijn er hier toevallig mensen met een Honor 3C die problemen met de GPS hebben?
Iemand in de reacties op een artikel was hier benieuwd naar en dat had mijn interesse ook gelijk!
De Honor 3C maakt namelijk gebruik van een Mediatek mtk6582 chipset en Mediatek heeft eigenlijk altijd last gehad van problemen met de GPS!
Ik heb betreffende dit onderwerp al contact gehad met iemand van Honor maar wacht nog op antwoord.

Het is namelijk vrij makkelijk op te lossen als je het weet! Dus laat even een berichtje achter mocht je problemen ondervinden met de GPS van de 3C! Ik zal ook nog even aan EOnnes vragen of hij het kan testen!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 24 januari 2015
  • 17:52

Ik heb een aantal dingen getest. Maar ik vind het handiger dat Booy zelf even gaar testen. Als het goed is heeft hij vandaag van mij een Honor 3C (tijdelijk als test telefoon) ontvangen zodat hij dit zelf kan gaan testen.
Ik verwacht dat hij zelf binnenkort met een gedegen testresultaat gaat komen.

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 25 januari 2015
  • 16:46

Helaas was er gisteren de hele dag niemand thuis dus ik ontvang hem morgen! Ik ben sowieso van het intensief, goed testen en dat zal ik bij de Honor 3C ook zeker doen!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 27 januari 2015
  • 21:44

Ik heb sinds gister de Honor 3C in gebruik en ben gelijk aan het testen gegaan! Ik heb tot nu toe nog geen problemen met de GPS ondervonden en het viel mij ook op dat er een systeem app genaamd YGPS opstaat. Dit lijkt voor mij op een prefix dus waarschijnlijk word de fix al vanuit de fabriek uitgevoerd. Weer wat ontdekt en geleerd! Ook vond ik het erg prettig om de Log Tool app te vinden, dit mogen veel meer fabrikanten gaan doen aangezien je zo makkelijk een foutrapport kan sturen! Normaal moet je dit weten te vinden. Ook de Hicare app vind ik erg netjes! Chapeau hiervoor!

Erg leuk om het toestel te mogen testen en ben tot nu toe positief over het toestel. De Xperia Z1, de Galaxy S5 clone en de T-Mobile G1 worden een stuk minder gebruikt, beide sim kaart slotjes zitten gevuld.

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 2 februari 2015
  • 12:55

ik ben wat verder aan het testen gegaan en tot nu toe word er altijd snel een GPS signaal gevonden en het werkt ook gewoon nauwkeurig! verder valt wel op dat de gyrosensor verbeterd moet worden, het is mij een paar keer gebeurd dat hij de verkeerde richting op stond en dat is natuurlijk niet ideaal bij navigeren! binnenkort meer!

basvn

basvn

• Lid sinds 07 november 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2015
  • 19:35

hoe zit het met de gyroscoop na een reboot? (stond het toestel al een langere tijd aan?)

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 6 februari 2015
  • 13:59

sorry voor de late reactie! rebooten heeft tijdelijk zin!

wesseljacob

wesseljacob

• Lid sinds 21 januari 2015
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2015
  • 18:02

Ja! Ik, bij de Honor 6! Hulp!

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 12 februari 2015
  • 16:05

@wesseljacob: dit is eigenlijk het verkeerde topic waar je reageert maar geef je toch een tip: gebruik de Log tool die er opstaat(tenminste, die staat er op de Holly wel op!) en stuur een log naar Honor! Ook kan je even een mailtje sturen op de website van Honor!

Ik heb weinig ervaring met Huawei Hisilicon chipsets en kan je dus hierbij helaas niet verder helpen!

wesseljacob

wesseljacob

• Lid sinds 21 januari 2015
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2015
  • 18:08

Ja, excuus, zag het zelf ook al. Dank! Is opgelost!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.