Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
@EOnnes: bedankt voor alle moeite niettegenstaande het eigenlijk geen Honor betreft. Huawei heeft (de melding voor) de update inderdaad teruggetrokken. Afwachten geblazen dus.
carooke
Er is zeker nog geen nieuws voor een herstel van de dubbel tap enzo? Ik zit er eigenlijk wel op te wachten aangezien het knopje aan de zijkant er niet heel veel beter op wordt. Die reageert af en toe niet en dat is wel lastig als je je wekker uit wilt zetten. Ben benieuwd!!
Er is zeker nog geen nieuws voor een herstel van de dubbel tap enzo? Ik zit er eigenlijk wel op te wachten aangezien het knopje aan de zijkant er niet heel veel beter op wordt. Die reageert af en toe niet en dat is wel lastig als je je wekker uit wilt zetten. Ben benieuwd!!Bedoel je op het LOCKSCREEN het toestel openen met een dubbel tap ?
Dat is precies wat ik bedoel, keepitcool. Zie pagina 1 van dit topic, er hebben meer mensen last van. Een dubbel tap op het lockscreen om hem 'wakker' te maken werkt niet meer, ook het tekenen van letters om apps te openen doet het niet meer helaas.
Heb update 3.1 gedownload, maar nu werkt mijn 4G niet meer.
Heb update 3.1 gedownload, maar nu werkt mijn 4G niet meer.Hoi Faac,
Gr. Thom Knepper
OPPO Benelux
Ik heb inmiddels mn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen maar dit mocht niet baten. Mijn telefoon functioneert amper. Bellen, apps en wekker doen het nauwelijks/niet. Telefoon gaat regelmatig spontaan uit. Telefoon is nu praktisch onbruikbaar.
Wat nu?