Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 20 januari 2015
  • 10:52

Natuurlijk zal ik dat laten weten.

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 20 januari 2015
  • 11:52

ben ook benieuwd hoe hij bevalt! hoe krijg je het trouwens voor elkaar met je whatsapp?! zeker vanwege dual sim en OGWhatsapp! ik zag eerst wel toekomst in dual sim maar de whatsapp integratie durf ik bagger te noemen!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 21 januari 2015
  • 09:38

Hoe bedoel je dat ik mijn WhatsApp gesprekken overzet van de ene telefoon naar de andere? Op de nieuwe telefoon moet nog geen WhatsApp staan. Maak op de oude telefoon een backup van je WhatsApp gesprekken. Nu hang ik de oude telefoon met de gesprekken aan mijn pc. Ik kopieer dan de map WhatsApp in staat naar mij pc. Hierin staat ook de backup. Dan hang ik de nieuw telefoon aan de pc en kopieer deze map daar naar toe. Hierna installeer je WhatsApp op je nieuwe telefoon. Bij het openen/instellen van WhatsApp krijg je dan de vraag of de oude gesprekken geïmporteerd moeten worden. Hiermee haal je dan dus je oude gegevens terug.

Ik gebruik overigens in deze telefoon maar 1 simkaart. Dus 1x WhatsApp op een telefoon met 2 simkaarten heb ik dus nog niet getest. Mijn oude telefoon had maar 1 sim-kaartslot. Ik heb maar 1 simkaart en kan het dus ook niet testen voor je. Ik zal eens kijken of ik een mogelijkheid kan bedenken om het te testen met 2 sim-kaarten.

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 21 januari 2015
  • 10:30

ik verzond de backup altijd naar mijn mail en downloadde die altijd naar de goede map op de nieuwe telefoon! sd kaartjes natuurlijk nog makkelijker!

OGWhatsApp werkt aardig voor dual sim, met root kan je ook SwitchMe nog gebruiken hier voor! Maar ik ben bang dat OGWhatsapp ook geband gaat worden….. dus als het goed is werkt WhatsApp voor dual sims nog maar tijdelijk!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

csfolmer

csfolmer

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 118
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2015
  • 07:20

De winnaar van de #100daysofhonor op instagram http://instagram.com/p/yj3MRLkzqt/

Dane-

Dane-

• Lid sinds 12 februari 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2015
  • 01:34

Super blij! Was overigens wel heel veel werk. Veel contacten, klanten en vrienden gevraagd om het te delen en te liken ook heb ik vele forums, chatboxen moeten gebruiken. Het was een uitdaging en dat is geslaagd! Heeft aardig wat uurtjes gekost. Morgen mag ik mijn Honor in ontvangst nemen! Was een leuk project om te kijken hoeveel ik nou kon halen, ben dik tevreden. Geloof mij, dit heeft vele uren nachtrust gekocht. Puur voor de beleving! Overigens ben ik nieuw op dit forum, jullie zullen meer van mij horen.

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2015
  • 04:56

Welkom op deze forum, en van van harte gefeliciteerd me je nieuwe aanwinst, laat je ons weten hoe je bevindingen?

Dane-

Dane-

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2015
  • 07:20

Bedankt, ga ik zeker doen!

csfolmer

csfolmer

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 118
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2015
  • 15:25

Welkom en ben ook benieuwd wat je van je gewonnen HONOR vind.
Pff veel werk heb je er wel aan gehad om hem te winnen! Dus dik verdiend!

Dane-

Dane-

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2015
  • 08:24

Heb hem gister persoonlijk in ontvangst mogen nemen door onze dim :-) was even wennen gisteravond omdat ik van een OnePlus af kwam. Inmiddels ontdek ik steeds meer functies. Ik ben nu al zeer tevreden over de honor 6! Ben benieuwd hoe lang de batterij het volhoudt. Want die blijkt erg goed te zijn. Ik ga nog even spelen met mijn honor en dan laat ik zeker meer van me horen!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.