Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

4dollars

4dollars

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2016
  • 10:35

Heb netjes gewacht tot deze actie. Starte om half elf vandaag. De kortingscode is ongeldig en de aanbiedingen zijn uitverkocht. Ooow en telefonisch niet bereikbaar met een mobiele telefoon. Triest, ik was exact om half elf online.

Misschien toch maar niet voor Honor gaan.

4dollars

4dollars

• Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2016
  • 10:59

Het is toch gelukt…. Echter in de aanbieding geen Honor 7 Grey terwijl deze wel voorradig is via de store. Alleen de silver te krijgen. Erg jammer en niet correct.

Wel grappig is dat de Honor 7 silver nu voor 299 te koop is een en ik ook nog eens de kortingscode kan gebruiken. Dus nu heb ik de silver toch maar besteld met cover voor 269.98!

4dollars

4dollars

• Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2016
  • 19:08

Haha ze hebben het weer veranderd. Normale prijs en mogelijk gebruik van kortingscode. De mijne heb ik echter voor 269.- inclusief flip cover en is al onderweg.

Honor

Honor

• Lid sinds 19 februari 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2016
  • 09:01

Dus eigenlijk ben je nu heel erg blij ?

4dollars

4dollars

• Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2016
  • 09:26

Natuurlijk. Want ik heb dadelijk een mooi en goed toestel voor een geweldige prijs. Jammer is dat de Grey versie niet te krijgen was via deze actie terwijl deze wel te krijgen en op voorraad was in de vmall store tegen de reguliere prijs.

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 29 februari 2016
  • 22:56

Er ging bij deze actie iets net helemaal goed bij vmall.eu Ik ben blij dat je deze telefoon uiteindelijk voor een super mooie prijs hebt kunnen kopen.
Wij wensen je veel plezier met de Honor 7. Dit is mijn dagelijkse telefoon voor gebruik. Ik ben er zelf erg blij mee.
Laat eens weten wat je van de telefoon vindt als je deze een paar dagen gebruikt hebt.

Voor vragen kun je verder ook terecht op http://forum.honor.nu (Daar reageren wij, als ambassadeurs van Honor, vaak iets sneller dan hier.)

4dollars

4dollars

• Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 29 februari 2016
  • 22:58

Heb er voor die prijs ook nog een VR bril bij gekregen!

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 1 maart 2016
  • 04:58

Dan ben ik nu jaloers op je. Die heb ik er niet bijgekregen. En ik moest door de overweldigde hoeveelheid bestellingen na de introductie ook nog een hele tijd wachten op de levering.

Toch wens ik je er heel veel plezier mee.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.