Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kimberly

Kimberly

• Lid sinds 03 augustus 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2011
  • 21:21

Hallo iedereen,

Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een HTC ChaCha, maar ik heb een aantal vragen.

1. Mijn toetsen reageren heel traag, moet echt heel hard drukken alvorens hij de letters intypt en reactie geeft.
  2. De F button (voor FB), die geeft steeds aan; aanmelden en als ik dat doe zegt ie; je kan maar 1 account erop. Ik heb dus ook een aparte facebook applicatie erop staan, als ik daarop klik zie ik alle updates e.d.
  3. Daarbij geeft hij linksboven in het scherm een uitroepteken aan. Als ik erop klik staat er; HTC ChaCha autoriseren, en daaronder; HTC ChaCha mag f toets gebruiken… Hoe krijg ik die synchronisatie uit?
  4. Ook blijft hij steeds zeggen; 35 nieuwe contacten gevonden, en heb die melding al een paar keer weggeklikt.
Kortom, ik ben erg blond en heb al gegooled, maar hoop op jullie hulp

Groetjes

Bewerkt (3 augustus 2011 21:21)
Carmen1992

Carmen1992

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 10:31

Ik heb de ChaCha nu een weekje en ik vind ook dat de toetsen traag reageren, had eerder een blackberry en die reageerde sneller maar ik weet niet of dit normaal is?

Die facebook knop doet het bij mij wel gewoon, als ik die knop indruk kan ik berichten en foto's enzo delen op facebook, echt ontzettend leuk die knop!

Heeft iemand al een leuk hoesje ??

Bewerkt (4 augustus 2011 10:31)
Kimberly

Kimberly

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 11:53

Hoi,

Ik bedoel wel; rechts gaat het beter als links…. Ik moet dus behoorlijk hard drukken links om reactie te krijgen op de letter, en zodat ie het typt in het beeldscherm.

Dat lijkt mij niet te horen dat je echt hard moet drukken? Heb HTC even benaderd en die zegt; teruggaan naar de winkel, dus de winkel gebeld en mag een nieuwe halen.

Dat ie traag is alla, wellicht is dat nog in te stellen….. Maar dat je zo hard moet drukken links, dat lijkt me niet oké, of heb jij dat ook?

De FB knop werkt inmiddels…

Bewerkt (4 augustus 2011 11:53)
Kimberly

Kimberly

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 12:54

Moet soms dus wel 3 tot 4 x drukken alvorens hij eindelijk reageert op een toets… Is dat normaal???

Bewerkt (4 augustus 2011 12:54)
ChaCha

ChaCha

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 13:28

Ik heb dat niet, die van mij loopt als een trein (nog wel)

Bewerkt (4 augustus 2011 13:28)
ChaCha

ChaCha

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 13:38

Carmen1992;201321
''Heeft iemand al een leuk hoesje ??''

Voor hoesjes moet je echt op Ebay kijken,
Super leuke zitten er tussen en ook heel degelijk.
Ik heb deze en ben er blij mee!

2686

Bewerkt (4 augustus 2011 13:38)
Kimberly

Kimberly

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 17:31

Ik ben natuurlijk een Blackberry gewend, en als je dan op een toets drukt (Zachtjes) dan laat hij hem al in het scherm zien.

Nu moet ik dus best hard drukken, en soms dus meerdere malen alvorens hij reactie geeft. Evenals met die groene knop (waar je mee opneemt)…. Daar moet ik ook meerdere malen, steeds iets harder op drukken alvorens het reageert.

Het lijkt mij niet te kloppen? Druk jij hard op de knopjes ChaCha, of gewoon normaal en dan reageert het normaal?

Krijg in ieder geval een nieuw toestel opgestuurd via Neckermann (had hem daar besteld). HTC zegt ook dat het niet hoort, dat je gewoon zachtjes moet typen en hij dan moet reageren….

Afijn, ben allang blij dat er een nieuwe komt, maar ben dan direct huiverig dat ie het daarna ook weer zo doet. Dus jij hoeft echt maar te tikken erop (licht drukken en dan werkt het )???

Bewerkt (4 augustus 2011 17:31)
ChaCha

ChaCha

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 18:26

Ja het zou zo niet moeten kloppen lijkt mij!
Bij mij tikt hy gewoon snel aan en ik hoef helemaal niet hard te drukken!
Ik ben geen blackberry gewend maar zoals jij het aangeeft is er denk ik wel iets mis.
Hoop dat je nieuwe het wel goed doet! Want voor de rest ben ik echt tevreden over de telefoon zelf.

Bewerkt (4 augustus 2011 18:26)
Kimberly

Kimberly

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 18:50

BB is gewoon typen en klaar, niks hards doen.

Net ging mijn telefoon af, moest ik letterlijk 5x hard op die groene knop drukken alvorens hij opnam.

Ik hoop heel erg dat de telefoon morgen goed werkt… Jij typt dus gewoon en het werkt???

Pffff, ben zelf ook enorm blij met die telefoon, maar e bent wel direct bang dat de ander het ook zo doet. Ik ben ook een meid en typ niet zo hard als een jongen, vandaar mijn vraag..

Bewerkt (4 augustus 2011 18:50)
ChaCha

ChaCha

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 19:11

Maak je geen zorgen! Laat het maar weten hoe het morgen gaat

Bewerkt (4 augustus 2011 19:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.